تبیان، دستیار زندگی

ربنایی متفاوت در آستانه انتشار

قاری برجسته بین المللی گفت: ربنایی متفاوت را میهمان لحظه های ملکوتی روزه داران می کنیم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
ربنا

حامد ولیزاده، قاری بین المللی در گفتگو با خبرنگار شبستان، گفت: احساس کردم نوعی نیاز و کمبود در جامعه هنری اسلامی وجود دارد چرا که بعد از ربنای استاد شجریان هیچ اثر دیگری که متفاوت باشد وجود نداشت.
وی افزود: یکی از ویژگی های برجسته این اتر نزدیکی به تمام فرهنگ ها و فولکلورهای موجود دنیاست که نوعی تعامل عاطفی با شنوده برقرار می کند.
این قاری برتر بین المللی با بیان اینکه این اثر تا پایان این هفته منتشر خواهد شد، تصریح کرد: تنظیم این اثر هنری اسلامی به عهده حامد مختاری است.
ولیزاده اضافه کرد: متن این دعا مشتمل بر آیه 8 سوره مبارکه آل عمران و آیه 109سوره مبارکه مومنون است که به شیوه ای هنرمندانه و متفاوت قرائت می شود.
وی با اشاره آهنگسازی این اثر خاطرنشان کرد: آهنگسازی این ربنا به عهده خودم بوده و تمام تلاش خود را برای خلق اثری که با تمام ذائقه های موسیقیایی دنیا منطبق باشد، داشته ام.
ولیزاده ادامه داد: در اجرای این اثر فاخر از هنرنمایی اساتید و قاریانی از استان ازجمله مصطفی صولتی، علی احباب وند، باباک ولیزاده، علی فرجپور، نعمت قره خانی، عمار قلی پور، علی گلابی رضایی، حافظ علی زاده، بهزاد رحیمی، امیر کوزه فروش و سجاد علی پور بهره برده ایم.
قاری برتر بین المللی در خاتمه گفت: نظر نهایی بر عهده مردم است که باید بعد از انتشار نظر خود را اعلام کنند.

 منبع: خبرگزاری شبستان




مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.