تبیان، دستیار زندگی

لیست احتمالی خروجی سرخپوشان پایتخت

بازار نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال هنوز شروع نشده است، اما گمانی زنی‌ها در اطراف سرخپوشان پایتخت زیاد شنیده می‌شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
پرسپولیس

به گزارش تبیان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ آن طور که از شواهد پیداست تیم فوتبال پرسپولیس فصل پرتلاطمی در لیگ هجدهم خواهد داشت و مشخص نشدن وضعیت  پنجره نقل و انتقالاتی، لجبازی برانکو و ناسازگاری چند بازیکن باعث شده است که همگان به این باور برسند که فصل با ثباتی را برای پرسپولیس نمی شود پیش بینی کرد.

سرخپوشان پایتخت هنوز نمی دانند که امکان جذب بازیکن برای فصل بعد را دارند یا  باید با همین بازیکنان فعلی روانه مسابقات شوند و برانکو برای پوشش نقاط ضعف تیمش سردرگم شده است. در طرف مقابل هم باشگاه نمی خواهد تن به خواسته های بیش از حد بازیکنان بدهد چرا که احساس می کند که بازیکنان از این فضا استفاده می کنند تا قیمت خود را بالا ببرند.

همچنین برانکو در نیم فصل اول لیگ هفدهم با برخی از بازیکنان از جمله مسلمان، کامیابی نیا و احمد زاده اختلاف پیدا کرد و اگر می دانست که می تواند بازیکنی جذب کند به طور حتم روی هر 3 بازیکن قلم قرمز می کشید. البته برانکو از باشگاه خواسته است تا با این 3 بازیکن وارد مذاکره شوند تا در صورت بازنشدن پنجره نقل و انتقالات با کمبود بازیکن مواجه نشود.

 البته مسلمان بدش نمی آید به قطر برود که هم رقم قراردادش افزایش یابد و در کنارطارمی دوست صمیمی اش بازی کند. هیچ بعید نیست اگر برانکو سرناسازگاری بگذارد او راهی لیگ ستارگان قطر شود.



محسن مسلمان 
بازیکنان هم با استفاده از این فضا، مذاکرات خود را با چند تیم آغاز کردند و شنیده می شود مسلمان در حال بررسی چند پیشنهاد داخلی و خارجی است. او یک نیم فصل را روی نیمکت پرسپولیس سپری کرد و اکنون تیم های سپاهان، سایپا و چند باشگاه قطری به دنبال این بازیکن هستند. البته مسلمان بدش نمی آید به قطر برود که هم رقم قراردادش افزایش یابد و در کنارطارمی  دوست صمیمی اش بازی کند. هیچ بعید نیست اگر برانکو سرناسازگاری بگذارد او راهی لیگ ستارگان قطر شود.

فرشاد احمد زاده 
فرشاد احمدزاده  که خیلی او را پسر برانکو می نامند در اواخر نیم فصل دوم به علت تنبیه انضباطی چند بازی روی نیمکت نشست و همین موضوع باعث ناراحتی این بازیکن شده و ساز جدایی را کوک کرده است. احمد زاده هم با 2 ،3 پیشنهاد خوب مواجه شده است و اگر با پرسپولیس به نتیجه نرسد بعید نیست به تیم دیگری برود.

کمال کامیابی نیا 
کمال کامیابی نیا بازیکنی که چند مرتبه مورد غضب برانکو قرار گرفته است و حتی در طول مسابقات لیگ برتر مصدوم یا نیمکت نشین بود اما در برخی از بازی های که به زمین مسابقه رفت یکی از وزنه های تاثیر گذار برانکو بود. برانکو بازیکنی همانند نوراللهی در خط هافبک دارد و برای همین ترسی بابت جدایی کمال ندارد.

برانکو برای جایگزینی این 3 بازیکن تفکراتی را در سر می پروراند و امیدوار است باشگاه از او حمایت کند. سروش رفیعی گزینه جانشینی مسلمان است و پرسپولیسی ها قصد دارند با این بازیکن قرارداد داخلی ببندند و بعد از پایان محرومیت از این بازیکن استفاده کنند.

احمد نوراللهی هم گزینه جانشینی کامیابی نیا است و او می تواند به خوبی جای خالی کمال را در خط هافبک پر کند. عباسیان هم قرار است جانشین احمد زاده شود و او به علت جوانی تشنه بازی است و از انگیزه بالایی برخوردار است.

وحید امیری 
وحید امیری بازیکنی است که احتمال جدایی اش از پرسپولیس وجود دارد و او تصمیم گیری درباره ماندن یا جدایی اش را به بعد از جام جهانی روسیه موکول کرده است. البته عالیشاه گزینه جانشینی امیری است و برانکو خیلی نگران جدایی هافبک ملی پوش تیمش نیست.

محمد انصاری 
محمد انصاری بازیکنی است که خبر جدایی اش از پرسپولیس به گوش می رسد اما او به علت اینکه موفقیتش را مدیون برانکو می‌داند در صورتی از سرخپوشان پایتخت جدا می شود که پنجره نقل و انتقالاتی این تیم باز شود تا سرمربی پرسپولیس بتواند بازیکنی جذب کند.

گادوین منشا 
گادوین منشا مهاجم سیه چرده پرسپولیس با وجود اینکه در پیکان عملکرد فوق العاده ای داشت اما در پرسپولیس نتوانست انتظارات را برآورده کند و بحث جدایی این بازیکن هم مطرح شده است. دستمزد بالای منشا و کارایی نداشتن مطلوب باعث شده که این بازیکن به درب خروجی باشگاه نزدیک شود و این موضوع بستگی به وضعیت  پنجره نقل و انتقالاتی سرخپوشان دارد.

گفتنی است اگر  محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس لغو شود در آن صورت مسئولان این باشگاه برای خرید بازیکنان مدنظر برانکو از جمله مهدی ترابی، سروش رفیعی، پور علی گنجی، عبدالله زاده اقدام می کنند. 
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان