تبیان، دستیار زندگی

برگزاری مسابقات قرآنی در نمایشگاه قرآن

مدیر فرهنگی اجتماعی دانشجویی دانشگاه پیام نور گفت: سلسله مسابقات قرآنی در ایام برگزاری نمایشگاه بین المللی قرآن در غرفه دانشگاه پیام نور برگزار می شود و هر شب به سه نفر از برگزیدگان جوایزی اهدا می شود.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : هومن بهلولی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
غرفه دانشگاه پیام نور
حامد فتاحی زاده در گفت و گو با ستاد خبری بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم اظهار کرد: در طول برگزاری نمایشگاه قرآن فعالیت های فرهنگی هنری و نشست های علمی برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه این اقدامات با هدف اعتلای فرهنگ قرآنی انجام می شود افزود: از تمامی دانشجویان استانی دانشگاه پیام نور که در زمینه های مختلف قرآنی به ویژه هنرهای قرآنی فعالیت دارند دعوت می شود تا در این مراسم ها حضور داشته باشند.
فتاحی زاده با بیان اینکه موسسه قرآنی «بیان» تحت نظارت دانشگاه پیام نور فعالیت می کند خاطر نشان کرد: استعدادیابی و تربیت مربی قرآن در موسسه قرآنی بیان هم اکنون در حال انجام است.
وی ادامه داد: چند نشست تخصصی با حضور نظریه پردازان و اعضای هیئت علمی قرآن برگزار می شود که در آن موضوع چگونگی پاسخگویی قرآن به مقتضیات زمان مطرح خواهد شد.
مدیر فرهنگی اجتماعی دانشجویی دانشگاه پیام نور استان تهران گفت: پایان نامه های قرآنی در زمینه نهج البلاغه و قرآن که توسط دانشجویان به چاپ رسیده به نمایش گذاشته می شود.
فتاحی زاده در پایان گفت: از فردا مسابقات قرآنی در غرفه دانشگاه پیام نور برگزار می شود و به سه نفر از برندگان جوایزی اهدا خواهد شد.
بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار (قرآن چهل چراغ هدایت) تا ۱۴ خرداد ماه مصادف با ۱۹ رمضان از ساعت 17 تا 24 در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برپاست.