تبیان، دستیار زندگی

یک مهمانی با شکوه در تئاتر!

یکی از سالنهای تئاتر تهران میزبان یک مهمانی با شکوه است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
یک مهمانی با شکوه در تئاتر!

محمد محقق منتظری کارگردان نمایش «یک مهمانی با شکوه» در گفتگو با خبرنگار  اظهار داشت: موضوع نمایش در مورد خانواده ای است که یک فرزند دارند و یک روز همکلاسیش را به همراه پدر و مادرش به خانه دعوت می کنند که اتفاقات اصلی نمایش بعد از این دعوت شکل می گیرد.

وی با بیان اینکه شیوه  اجرایی نمایش رئال بوده اما در پایان انتزاعی می شود، ادامه داد: تغییر شیوه اجرایی بنابر اتفاقات و نوع قصه تغییر یافته است همچنین این اثر بر اساس کتابی نوشته  احسان بدخشان طراحی شده است.

محقق تصریح کرد: مسئله محبت والدین به فرزندان این روزها بسیار مهم است و همین امر باعث شده که موضوع نمایش ما هم حول این محور باشد و به نوعی مسائل مربوط به کودکان در نمایش «یک مهمانی با شکوه» پرداخته شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه نمایش در ماه مبارک رمضان در حال اجراست اما خوشبختانه استقبال خوبی از اثر شده و مخاطبان بسیاری برای دیدن کار به سالن انتظامی می آیند که امیدواریم این استقبال همچنان ادامه داشته باشد.

محقق خاطرنشان کرد: دو کودک و دو بازیگر بزرگسال در این نمایش ایفای نقش می کنند و این اثر تا 11 خرداد در سالن انتظامی خانه هنرمندان  ساعت  19به روی صحنه می رود.

لازم به ذکر است؛ محمد محقق جزء کارگردانان روشن دل حوزه تئاتر است که دوازده سال در این عرصه فعالیت کرده است نمایش« آسید کاظم » از آثار پر طرفدار وی بوده و حالا هم اثر «یک مهمانی با شکوه» از این کارگردان در حال اجراست.

منبع : خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان