تبیان، دستیار زندگی
با وجود اعلام برنامه قبلی مبنی برای ادامه تمرینات تیم ملی در صبح و بعد از ظهر
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نکونام در جمع ملی پوشان

با وجود اعلام برنامه قبلی مبنی برای ادامه تمرینات تیم ملی در  صبح و بعد از ظهر تمرینات تیم ملی فوتبال دیروز تعطیل شد.

امیر قلعه نوعی سرمربی تیم ملی در این مورد گفت : با  توجه به فشار تمرینات دیروز و نیز تقارن با ایام شهادت حضرت  فاطمه (س) تصمیم گرفتیم تا دیروزبه بازیكنان استراحت بدهیم و  تمرینات صبح و بعد از ظهر را تعطیل كنیم. وی افزود : با وجود برنامه ریزی از قبل انجام شده بعضا كادر فنی به  این نتیجه می رسد كه بازیكنان با توجه به خستگی پایان فصل كشش  تمرینات سخت و فشرده را ندارند و با صلاحدید گاهی خارج  برنامه تمرینات را تعطیل می كنیم.

اما تمرینات تیم ملی مجددا از صبح امروزدر آكادمی المپیك پیگیری شد .

جواد نکونام هافبک ایرانی تیم فوتبال اوساسونا اسپانیا با رهایی از بند مصدومیت از امروز در تمرینات تیم ملی فوتبال کشورمان حضور یافت.

تیمرینات تیم ملی فوتبال کشورمان پس از یک روز استراحت از امروز در زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب از سر گرفته شد.

در این تمرین که با حضور 18 بازیکن برگزار شد، وحید هاشمیان، محمد نصرتی و ابراهیم صادقی به علت آسیب دیدگی غایب بودند.

جواد نکونام که به علت آسیب دیدگی از حضور در دیدارهای پایانی لالیگا اسپانیا بازمانده بود از امروز با آمادگی کامل در تمرینات تیم ملی حضوریافت و پا به پای دیگر ملی پوشان دوید. در بخش پایانی تمرین امروز امیرحسین صادقی به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله ران از ادامه کار بازماند.

هادی عقیلی و محمد نوری بازیکنان ملی پوش تیم فوتبال سپاهان اصفهان با لباس شخصی از کنار زمین تمرین دیگر ملی پوشان را به تماشا نشستند. منصور ابراهیم زاده نیز از امروز به جمع مربیان تیم ملی ملحق شد.

بعد از پایان تمرین هوازی تیم ملی که اختصاص به دویدن در زمین چمن مجموعه ورزشی انقلاب داشت، مهدی مهدوی کیا، رحمان رضایی و آندرانیک تیموریان با حضور در سالن سنجش مجموعه ورزشی انقلاب بدنسازی کردند.

تمرین تیم ملی از عصر امروز در زمین چمن کمپ تیم های ملی دنبال خواهد شد.