تبیان، دستیار زندگی

تخفیف 50درصدی بسته های آموزشی قرآنی در نمایشگاه قرآن

مدیر غرفه "حافظون" با اشاره به هدفمندتر شدن روند برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه قرآن کریم به نسبت سنوات گذشته گفت: موسسه حافظون بسته های آموزشی خود را با تخفیف 50درصدی به بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن عرضه می کند.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : هومن بهلولی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
غرفه
مریم فتاحی مدیر آموزشی موسسه قرآنی حافظون در گفتگو با ستاد خبری بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با بیان اینکه این موسسه کلاس های کنکور آمادگی مقاطع کارشناسی ارشد و دکترای الهیات و کارشناسی حفظ قرآن برگزار می کند افزود: از آنجا که حافظان قرآنی پس از حفظ قرآن کریم بگونه ای بلاتکلیف می مانند بر همین اساس درصدد برآمدیم تا شرایط ادامه تحصیل را برای این دسته از اهالی علم و معرفت هموار کنیم.
وی تصریح کرد: حافظین عزیز با خواندن منابع کارشناسی ارشد رشته الهیات این موسسه می توانند به ادامه تحصیل پرداخته و در آزمون شرکت کنند که در نهایت پس از کسب نمره نصاب برای اشتغال به سازمان اوقاف معرفی می شوند.
فتاحی با اعلام اینکه مشاوره های هدایت تحصیلی این موسسه بصورت حضوری، مجازی و تلفنی ارائه می شود به رشته های تحصیلی این موسسه اشاره و تصریح کرد: حافظان و علاقه مندان محترم می توانند از بسته های آموزشی این موسسه که 90درصد منابع کنکور را شامل می شود برای ادامه تحصیل در رشته های علوم قرآن و حدیث، فقه و مبانی حقوق، فلسفه و کلام، ادیان و تاریخ و تمدن اسلامی استفاده کنند.
مسئول غرفه حافظون درخصوص روند برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه قرآن خاطرنشان کرد: بدون شک برگزاری این دوره از نمایشگاه قرآن هدفمند تر بوده است چرا که از ابتدای امر تا روند برپایی این نمایشگاه نظم و انظباط بیشتری را نسبت به دوره های گذشته شاهد بودیم.

بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تا 14 خرداد ماه مصادف با 19 رمضان در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برپا است.