تبیان، دستیار زندگی
* مجتبی جباری هافبک میانی تیم استقلال که ماه هاست به دلیل مصدومیت از میادین دور است ،
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آخرین خبرها از نقل و انتقالات فوتبال ایران

* مجتبی جباری هافبک میانی تیم استقلال که ماه هاست به دلیل مصدومیت از میادین دور است ، به بهانه ی معالجه به هلند رفته اما آخرین خبرها حاکی از مذاکرات او با یک آژانس نقل و انتقالات در این کشور است.

آرش برهانی باز هم راه امارات را در پیش گرفته است

* همچنین آرش برهانی مهاجم تیم پاس تهران برای مذاكره با تیمهای اماراتی وبلژیكی عازم این كشورها شد.

قرارداد برهانی با پاس به پایان رسیده است و چنانکه خبر می رسد ، باشگاه العین خواهان برهانی شده است.

برهانی مد نظر استقلال تهران نیز هست.

* محسن خلیلی مهاجم فصل گذشته ی سایپا هم پس از 7 سال به پیشنهاد مالی سایپایی ها نه گفت.

رقم درخواستی خلیلی برای تمدید 2 ساله ی قراردادش تقریبا 2 برابر سقف مورد نظر سایپایی ها بوده است.

گفته می شود خلیلی با باشگاه الوحده ی امارات مذاکراتی داشته اما مدیر یکی از آژانس های ایرانی نقل و انتقالات در تلاش است به دلیل اختلافات شخصی ، میانه ی خلیلی و طرف اماراتی را به هم بزند! اتفاقی که هفته ی پیش برای رجب زاده افتاد ؛ مهدی رجب زاده مهاجم گلزن تیم ذوب آهن هفته ی پیش در آستانه ی عقد قرارداد با باشگاه الشعب امارات بود اما این انتقال منتفی شد!

* محمد نوری هافبک تیم سپاهان به زودی برای عقد قرارداد با باشگاه الظفره امارات راهی این کشور می شود. الظفره به تازگی از رقابتهای دسته دوم امارات به دسته اول صعود کرده است.

علی موسوی به تربیت یزد پیوست

* علی موسوی مهاجم سالهای نه چندان دور استقلال تهران از تربیت یزد سر در آورد !

مربیگری این تیم را رفیق قدیمی موسوی یعنی ابراهیم طالبی بر عهد ه دارد ، بجز موسوی ، محمد برزگر بازیکن سابق پرسپولیس ، علی نجفی ، میثم صمدی و بهروزخالدیان دیگر بازیکنان جدید تربیت یزد هستند که در لیگ یک به میدان خواهد رفت.

پیروز قربانی پیشنهاد الوند را رد کرد

* باشگاه الوند همدان از هم اکنون در صدد تقویت خود برای فصل آینده ی لیگ برتر است ، از آنجایی که بسیاری از بازیکنان پاس تمایلی به ترک تهران و رفتن به همدان ندارند ، کار كاظم اولیایی مدیرعامل این باشگاه تازه تاسیس این روزها مذاکره با بازیکنان مختلف است ، از همین رو وی با پیروزقربانی صحبت کرده ، اما مدافع استقلال كه قراردادش به پایان رسیده  بلافاصله پیشنهاد الوند را رد کرد.

طالب لو از وضعیت خود در استقلال ناراضی است

* وحید طالب لو هم از وضع موجود در تیم استقلال راضی نیست ، وی با اشاره به اینکه از رفتار مسوولان باشگاه و اینکه پاسخ تلفنش را نمی دهند ، دلخور است گفت : با این شرایط در استقلال نمی مانم.

گیلائوری هم از استقلال می رود

* خبر دیگر از استقلال اینکه  آگوستین گیلائوری و جائلسون داسلیوا اوایل هفته اینده برای تسویه حساب به تهران می آیند. قرارداد گیلائوری تمام شده و استقلال داسیلوا را هم دیگر نمی خواهد .

داسیلوا مهاجمی که انتظارات را برآورده نکرد

* هیات مدیره برق نیز كربكندی ، جلالی ، یاوری ومایلی كهن را به عنوان  گزینه های داخلی مربیگری برق شیراز در فصل آینده در نظر گرفته اند که بخت مایلی کهن بیش از بقیه است ،  نام وینکو بگوویچ هم برای هدایت این تیم مطرح شده است .

* حمید رضا فرزانه مدافع تیم سایپا قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرد. طبق فهرستی که علی دایی سرمربی تیم سایپا داده ، این باشگاه قصد دارد بازیکنان کلیدی اش را حفظ کند ، یکی از این نفرات هم احمد مومن زاده خواهد بود. تا کنون بجز خلیلی و یزدانی ، جدایی ارشاد یوسفی نیز از تیم سایپا به دلیل عدم نیاز دایی ، قطعی شده است.

سایپا همچنین محسن بیاتی نیا را برای فصل آینده می خواهد اما بیاتی نیا فعلا به پیشنهاد باشگاه القادسیه کویت فکر می کند.

جابا مجیری مدافع گرجستانی تیم سپاهان

* اما سپاهان قرارداد جابا مجیری مدافع گرجستانی خود را تمدید کرد ، در فهرست خرید سپاهانی ها نام حسین کاظمی هافبک میانی تیم استقلال تهران نیز دیده می شود.

* تیم صبا باتری هم بعد از شکست برابر سپاهان در فینال جام حذفی ، به فکر تغییر و تحول است ، احتمال جدایی محمد حسین ضیایی سرمربی صبا از این تیم بالاست ، صبا باتری همچنین ممکن است درفصل آیند ه چند بازیکن کلیدی اش از جمله سهراب بختیاری زاده را از دست بدهد.