تبیان، دستیار زندگی
سردار سرلشكر بسیجی سید حسن فیروزآبادی، رئیس ستاد كل نیروهای مسلح و عضو شورای عالی امنیت ملی كشور از ریاست جمهوری اسلامی ایران و هیئت دولت در خصوص سفر به 30 استان و 336 شهرستان كشور قدردانی نمود و این سپاس خود را حدیث نعمت‌های الهی خواند...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رئیس ستاد كل نیروهای مسلح  :

سفرهای استانی دولت در شناخت ملموس مشكل مردم موثر بوده است

سردار سرلشكر بسیجی سید حسن فیروزآبادی

سردار سرلشكر بسیجی سید حسن فیروزآبادی، رئیس ستاد كل نیروهای مسلح و عضو شورای عالی امنیت ملی كشور از ریاست جمهوری اسلامی ایران و هیئت دولت در خصوص سفر به 30 استان و 336 شهرستان كشور قدردانی نمود و این سپاس خود را حدیث نعمت‌های الهی خواند.

فیروزآبادی تدبیر، سرعت عمل و بی‌نظیر بودن سفرهای استانی دولت را كه با تایید مقام معظم رهبری همراه شد، ستود و اظهار داشت: ‌سفرهای ارزشمند و طاقت فرسای دولت از جهت شناخت عمیق مشكلات مردم و رویارویی با واقعیت‌های نهفته در جامعه و ارج نهادن به مردم در اقصی نقاط كشور آثار ارزشمندی داشته و رضایت عمومی و نشاط مردمی را ارتقاء بخشیده است.

وی جلب رضایت عمومی مردم و شنیدن مستقیم مسائل و پیشنهادات از زبان مسوولان میانی و مردم را در نشاط و تحرك مسوولان عملی موثر دانست و گفت: بحمدالله تصویب 6000 مصوبه و توافقنامه را كه حاصل برگزاری جلسات كارشناسی و شركت در شورای اداری، استان‌ها و شهرستان‌ها با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی بوده است، نوید دهنده آثار و بركات گسترده‌ای در شهرهای كشور می‌باشد.

فیروزآبادی بر اظهارات مقام معظم رهبری در خصوص این سفرها تاكید كرد و گفت: همانطوری كه معظم‌له فرموده‌اند، خوشبختانه در سفرهای استانی یكی از آرزوهای دیرینه رهبری یعنی جلب توجه مسوولان به مسائل مناطق مختلف بر آورده شد و نشاط و تحرك دولت، روند تحقق اهداف نظام را سرعت بخشیده است.

رئیس ستاد كل نیروهای مسلح، ضمن بی بدیل خواندن مجموعه این سفرها، عملی شدن اكثریت مصوبات آنها از افتخارات دولت نهم را خواستار شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تواضع دولت‌مردان نسبت به مردم و تعداد سفرهای هیئت دولت طی مدت حدود 2 سال در تاریخ كشور را ماندنی و الگو توصیف نمود و گفت:‌ این اقدام الگو و نمونه‌ای برای سایر دولت‌ها خواهد بود.

عضو شورای عالی امنیت ملی كشور در نامه خود تاكید كرد: شاخص‌های اشتغال (كاهش نرخ بیكاری)، رشد صادرات غیرنفتی، افزایش تولیدات كشاورزی، رشد تولید انرژی، كاهش بدهی‌های خارجی، افزایش ذخائر ارزی، افزایش سرمایه‌گذاری‌های خارجی، افزایش ارزش سهام بورس، همه بیانگر رشد اقتصادی در كشور می‌باشد كه در این دولت به ثمر نشسته است و این تلاش‌ها در روند امنیت ملی كشور و خنثی نمودن جنگ روانی دشمنان اسلام و ایران و ملت عزیز بسیار موثر هستند.

روابط عمومی موسسه تبیان