تبیان، دستیار زندگی

خادم با کسی تعارف ندارد

قهرمان وزن ۶۱ کیلوگرم مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد گفت: بعد از موفقیت در انتخابی تیم ملی باید خودم را به کادر فنی تیم ملی ثابت کنم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
کشتی
به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری فارس، محمدباقر یخ‌کشی درباره کسب عنوان قهرمانی مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد گفت: خوشبختانه کشتی‌های خوبی گرفتم و روز، روزِ من بود. تمام تلاشم را انجام دادم تا با بهترین نتیجه و عنوان قهرمانی از تشک مسابقه خارج شوم.
وی در پاسخ به این سوال که بعد از دومی در مرحله اول انتخابی چه اتفاقی افتاد که در مرحله نهایی مقتدرانه ظاهر شد، گفت: بعد از کشتی‌های مرحله اول تمریناتم را خیلی جدی‌تر پیگیری کردم. در مرحله اول به صادقی که کشتی‌گیر خوب و با تجربه‌ای است باختم، بعد از اتمام مسابقات همه به من می‌گفتند که می‌توانستی برنده شوی و به خاطر اشتباه خودت شکست خوردی. همین موضوع باعث شد انگیزه بگیرم و تمریناتم را جدی‌تر پیگیری کنم. در مرحله نهایی هم با هوشیاری و آمادگی بیشتری روی تشک رفتم و امیدوارم توانسته باشد نظر کادر فنی را جلب کنم.
قهرمان وزن ۶۱ کیلوگرم مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد تصریح کرد: در مسابقات اوپن قهرمان شدم، در مرحله اول، دوم و در مرحله نهایی اول شدم. در این مدت با کمک مربیانم از جمله بذری، زحمت زیادی برای رسیدن به دوبنده تیم ملی کشیدم. حالا هم هرکجا که کادر فنی صلاح بداند حاضرم مسابقه بدهم چون باید خودم را به کادر فنی ثابت کنم تا دیگر شک و شبهه‌ای نماند.
یخ‌کشی در پاسخ به این سوال که چند سال دارد و چرا در رده جوانان موفقیتی نداشته است، گفت: ۱۰ روز قبل ۲۲ ساله شدم؛ متاسفانه به خاطر مشکلاتی که داشتم نتوانستم در رده جوانان موفقیتی داشته باشم و هربار پشت خط می‌ماندم، اما با حمایت‌های بذری در این مدت تمریناتم را به صورت منظم پیگیری کردم و خوشحالم با کسب عنوان قهرمانی در مرحله نهایی پاسخ زحمات او و خودم را گرفتم.
وی درباره جَوِ اردوهای تیم ملی و تمرینات سخت رسول خادم گفت: پیش از این هم یک بار بعد از مسابقات اوپن به اردوی تیم ملی آمده بودم، اما اردوهای این دوره سخت‌تر و جدی‌تر است . خادم با کسی تعارف ندارد و همه باید با نظم و جدیت در تمرینات شرکت کنند. تمرینات سخت و فشرده‌ای داریم و امیدوارم بتوانم خودم را به کادر فنی تحمیل کنم. سرباز تیم ملی هستم و هرکجا که لازم باشد کشتی می‌گیرم.
منبع:فارس