تبیان، دستیار زندگی

گزینه ایتالیایی مربیگری اهداف پروازی وارد تهران شد

«مارکو کونتی» مربی ایتالیایی تیراندازی اهداف پروازی به منظور مذاکره و بررسی آخرین وضیت تیم ملی وارد تهران شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
ورزش
به گزارش تبیان به نقل از ایرنا، کونتی در این سفر که روز گذشته انجام شد، ضمن گفت و گو با «علی دادگر» رییس فدراسیون، نشستی را با کادر فنی و تیراندازان ملی پوش در خصوص شرایط آماده سازی داشت و قرار است طی روزهای آتی با حضور در اردو، شرایط تیراندازان را از نزدیک بررسی کند.
پیش از این «رودلفو ریگانو» دیگر مربی ایتالیایی با سفر به ایران قرار بود سرمربیگری تیم ملی اهداف پروازی را تا بازی های آسیایی 2018 جاکارتا بر عهده بگیرد که به دلیل بیماری دخترش، نتوانست به کشورمان بیاید و کونتی را به فدراسیون تیراندازی معرفی کرد.
ریگانو همچنین ترتیب برگزاری یک اردوی تدارکاتی در اردیبهشت ماه را در ایتالیا داد که در جریان این سفر دادگر مذاکراتی با «لوچیانو روسی» نایب فدراسیون جهانی تیراندازی و رییس فدراسیون اهداف پروازی این کشور داشت که او نیز کونتی را مورد تایید قرار داد.
کونتی پیش از این به مدت سه سال هدایت تیم امارات متحده عربی را بر عهده داشت و در صورت موفقیت این مربی ایتالیایی، قرارداد وی تا بازی های المپیک 2020 توکیو تمدید می شود.
اردوی تمرینی تیم ملی اهداف پروازی از 16 اردیبهشت با حضور هشت ملی پوش در رشته تراپ و اسکیت در شهر لوناتو ایتالیا برگزار شد.
رامتین بشارتی، سید عبدالله حسینی، علی دوستی و علی خیاطان در رشته اسکیت و رضا آقاجانی، محمد حسین پرورش نیا، مرضیه پرورش نیا و سپیده سیرانی در رشته تراپ اعضای تیم‌ ‌ملی را تشکیل می‌دهند.
منبع:ایرنا