تبیان، دستیار زندگی

مسی شایسته قهرمانی در جام جهانی است

«هرنان کرسپو» مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال آرژانتین در اظهار نظری گفت: به لطف حضور لیونل مسی، ما به جام جهانی راه پیدا کردیم،تیم ملی بدون مسی نمی تواند نتایج خوبی به دست آورد و او شایسته رسیدن به مقام قهرمانی این دوره است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
فوتبال
به گزارش تبیان به نقل از ایرنا، خبرگزاری تاس روز یکشنبه به نقل از کرسپو نوشت: تمام آرژانتینی ها می خواهند مسی جام را ببرد؛ او شایسته این عنوان است.
وی ادامه داد: با این حال اگر واقع بین باشیم باید بپذیریم که سطح آرژانتین در مقایسه با آلمان و اسپانیا پایین تر است. در واقع گمان می کنم این دو تیم شانس اول قهرمانی هستند.
به اعتقاد بسیاری، مسی ستاره بارسلونا تاکنون در سطح باشگاهی افتخارات زیادی کسب کرده است، اما او برای کسب عنوان بزرگترین بازیکن تاریخ فوتبال باید با تیم ملی کشورش جام جهانی را نیز تصاحب کند.
آرژانتین در جام جهانی 2018 با تیم های ایسلند، نیجریه و کرواسی هم گروه است. آلبی سلسته در جام 2014 نایب قهرمان این مسابقات شدند.
بیست و یکمین دوره جام جهانی فوتبال از 24 خردادماه با حضور 32 تیم و به میزبانی روسیه آغاز خواهد شد و یک ماه به طول می انجامد؛ تیم ملی کشورمان در این دوره با تیم های اسپانیا، پرتغال و مراکش در یک گروه قرار دارد.
منبع:ایرنا