تبیان، دستیار زندگی
تیم فوتبال استقلال تهران در هفته نهم رقابتهای فوتبال باشگاههای برتر كشور در مقابل تیم فجر سپاسی شیراز با حساب دو بر دو متوقف شد. در این مسابقه كه در ورزشگاه حافظیه شیراز و به قضاوت هدایت ممبینی داور جوان فوتبال كشورمان برگ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

استقلال متوقف شد

تیم فوتبال استقلال تهران در هفته نهم رقابتهای فوتبال باشگاههای برتر كشور در مقابل تیم فجر سپاسی شیراز با حساب دو بر دو متوقف شد.

در این مسابقه كه در ورزشگاه حافظیه شیراز و به قضاوت هدایت ممبینی داور جوان فوتبال كشورمان برگزار شد تیم استقلال نیمه نخست را خوب شروع كرد و در دقیقه 14 بازی توسط فراز فاطمی به نخستین گل خود دست یافت. در ادامه نیمه نخست نیز توپ در میانه میدان در گردش بود و دو تیم در چند نوبت فرصت گلزنی داشتند تا اینكه علیرضا نیكبخت واحدی در دقیقه 43 دومین گل استقلال را به ثمر رساند تا این تیم پیروزی را در نیمه نخست جشن بگیرد.

با آغاز نیمه دوم فجر سپاسی با سرعت دادن به بازی میانه مبدان را در اختیار گرفت تا اینكه پس از پنج دقیقه از شروع این نیمه سیاوش اكبرپور بر اثر غفلت خط دفاعی استقلال نخستین گل تیمش را وارد دروازه برومند كرد. در ادامه نیز این فجر سپاسی بود كه بر توپ ومیدان مسلط بود و تعویض های امیر قلعه نویی تاثیری در روند بازی این تیم نداشت تا اینكه در دقیقه 88 امیر علیزاده بازهم در اثر غفلت مردان دفاعی استقلال گلزنی كرد تا فجر بازی را به تساوی بكشاند. دراین نیمه در دونوبت توپ مردان فجر به تیر دروازه برخورد كرد تا استقلال از شكست بگریزد.

استقلال با این تساوی صاحب 16 امتیاز شد تا همچنان در رده دوم جدول رده بندی ماندگار شود. فجر نیز 11 امتیازی شد .