تبیان، دستیار زندگی

راه اندازی و نصب ایزابل issabel

اخیرا استقبال بسیاری از نصب ایزابل voip توسط شرکتها، سازمانها، بانکها و... صورت گرفته است که باعث شده است راه اندازی ویپ ایزابل به یکی از پر سر و صدا ترین خدمات شرکت های شبکه باشد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
نرم افزار
اگر صاحب کسب و کار هستید و تعداد زیادی مشتری دارید، این مقاله را از دست ندهید. راه اندازی و نصب ایزابل issabel مناسب چه شرکت‎هایی می‎باشد؟

امروزه بسیاری از شرکت‌ها و کسب‌وکارها به‌منظور برخورداری از تکنولوژی روز و همچنین صرفه‌جویی در هزینه‌های مکالمات، از ویپ ایزابل تحت شبکه برای سیستم ارتباطات داخل و برون سازمانی خود استفاده می‌کنند.

هنوز بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها هستند که رمقی برای راه اندازی ویپ ایزابل ندارند و بنا به دلایلی ترجیح می‌دهند که سانترال و سیستم تلفنی ویپ الستیکس خود را رها نکنند!

با مطالعاتی که روی این دسته از مدیران و کارفرمایان داشتیم به این نتیجه رسیدیم که عمده‌ترین علت این افراد برای عدم نصب ایزابل، فقدان آگاهی و اطلاعات کافی از نسل جدید ویپ که ایزابل issabel نام دارد می‌باشد.

سازمان‌ها، بانک و کلیه شرکت‌هایی که دارای تعدادی شعبه در داخل و یا خارج از کشور هستند، با نصب ایزابل issabel به‌راحتی قادر خواهند بود که ارتباطاتی بسیار ارزان‌قیمت و باکیفیت داشته باشند

ویپ ایزابل در واقع ورژن جدید voip می‌باشد که مدتی ست معرفی و ارائه شده است و در این مدت کوتاه به لطف عملکرد عالی این سیستم، مورد تحسین بسیاری از منتقدان و متخصصان شبکه قرار گرفته است. شرکت‌ها با نصب ایزابل می‌توانند لذت همسو شدن با فناوری‌های روز دنیا را تجربه کنند و از امکانات و قابلیت‌های بی شمار ویپ ایزابل نیز برخوردار باشند.


راه اندازی ویپ ایزابل بدرد چه شرکت‌هایی می‌خورد؟

با نصب ایزابل، یک سیستم ارتباطی فوق‌العاده هوشمند و مدرن در شرکت یا سازمان پیاده‌سازی می‌شود که قادر است مکالمات داخل سازمانی و برون‌سازمانی را از طریق شبکه‌های کامپیوتری، با بالاترین کیفیت ممکن در اختیار مدیران و پرسنل سازمان قرار دهد. همین تحت شبکه بودن ارتباطات سبب می‌شود که صرفه‌جویی بسیار چشمگیری در هزینه‌های ارتباطی شرکت اتفاق بیافتد در حین اینکه با نصب ایزابل، قابلیت‌ها و امکانات بسیاری نیز عاید سیستم تلفنی شرکت‌ها می‌شود.

نصب و راه اندازی ویپ ایزابل مناسب این‌گونه شرکت‌ها خواهد بود:

خدمات نصب ایزابل بدرد چه شرکت هایی میخورد؟ | <a href='http://www.itna.ir' target='_blank'>ایتنا</a>

شرکت‌ها و کسب‌وکارهایی که تعداد زیادی پرسنل دارند و دارای تعداد مشتریان زیادی هستند، نصب ایزابل voip موجب یکپارچگی سیستم ارتباطی این‌گونه شرکت‌ها و مدیریت بهتر مشتریان خواهد شد. شرکت‌هایی که حجم تماس‌های داخلی و خارجی زیادی دارند، با راه اندازی ویپ ایزابل می‌توانند مدیریت و کنترل بسیار دقیقی روی مکالمه‌ها داشته باشند و از قابلیت‌های جذاب ویپ ایزابل مانند صف انتظار، منشی تلفنی، انتقال و شنود مکالمه، ردگیری مکالمه، کنفرانس تلفنی و... نیز برخوردار باشند.

سازمان‌ها، بانک و کلیه شرکت‌هایی که دارای تعدادی شعبه در داخل و یا خارج از کشور هستند، با نصب ایزابل issabel به‌راحتی قادر خواهند بود که ارتباطاتی بسیار ارزان‌قیمت و باکیفیت داشته باشند و با بهترین کیفیت مکالمه ممکن، با مشتریان، همکاران و شرکان تجاری خود در ارتباط باشند.

کلینیک‌ها، بیمارستان‌ها، مراکز بهداشتی و شرکت‌هایی که بخشی از خدمات خود را از طریق تلفن به ارباب‌رجوع ارائه می‌کنند، با سفارش خدمات نصب ایزابل توسط یک شرکت معتبر می‌توانند سیستم نوبت‌دهی، حالت انتظار و انتقال تماس، منشی تلفنی و بسیاری از قابلیت‌های هوشمند دیگر را در سیستم تلفنی شرکت خود پیاده‌سازی کنند و طعم مشتری مداری با کمک راه اندازی ویپ ایزابل را بچشند.

این مقاله توسط کارشناسان راه اندازی ویپ ایزابل شرکت آریستک آماده است و شما خوانندگان گرامی میتوانید جهت مشاوره تخصصی رایگان و همچنین ثبت سفارش خدمات نصب و راه اندازی voip ایزابل به وبسایت رسمی این شرکت مراجعه نمایید.
منبع: خبرگزاری ایتنا