تبیان، دستیار زندگی

علت برخورد نکردن با تخلفات احمدی‌نژاد

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی جزییات سؤال ۴۲ نماینده مجلس از علیرضا آوایی وزیر دادگستری را تشریح کرد و گفت: علت برخورد نکردن دستگاه قضا با تخلفات احمدی‌نژاد، سؤال کواکبیان و ۳۰ نماینده دیگر است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
احمدی نژاد
به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام حسن نوروزی درباره سؤال 42 نماینده مجلس شورای اسلامی از وزیر دادگستری که قرار است روز سه‌شنبه با حضور وزیر در کمیسیون قضایی پاسخ داده شود اظهار کرد: سؤال آقای هدایت‌الله خادمی نماینده ایذه این است که چرا هنوز جانیان و تبهکاران به ایذه و باغملک تبعید می‌شوند؟

نماینده مردم رباط‌کریم و بهارستان اضافه کرد: سؤال آقای فتحی و مازنی هم این است که چرا قوه قضاییه بعد از تصویب قانون رسیدگی به اموال مسئولان مصوب نهم آبان سال 94، آئین‌نامه اجرایی آن را تهیه و تقدیم نکرده است در حالی که باید ظرف مدت 3 ماه بعد از تصویب قانون، این کار صورت می‌گرفت.

نوروزی علت صادر نشدن حکم جلب برای دستگیری سعید مرتضوی و انتقال وی به زندان را سؤال فاطمه سعیدی و هفت نفر دیگر از نمایندگان مجلس عنوان کرد و گفت: البته این مورد اجرا و مرتضوی دستگیری و به زندان منتقل شده است.

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی در رابطه با سؤال کواکبیان و 30 نماینده دیگر نیز گفت که علت برخورد نکردن قوه‌قضاییه با تخلفات محمود احمدی‌نژاد و جلب نکردن سعید مرتضوی، سؤال این نمایندگان است.
منبع: خبرگزاری تسنیم