تبیان، دستیار زندگی

نحوه ی بالا بردن امنیت اینستاگرام

یکی از شبکه‌های اجتماعی پر ملاقات و علاوه حاد اینستاگرام است. اینستاگرام یک شبکه اجتماعی درعوض جهت به اشتراک گذاشتن عکس‌ها می‌باشد که طبق تتبع کاربران تند آن در حال نقصان است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
گوشی
به گزارش تبیان به نقل از آیتل، در اینستاگرام شما مشخصات هویتی و احتمالا مقام مکانی‌تان را نیز ثبت می‌کنید، می‌توانید کاربران عقبی را در رتق وفتق محارم و بیگانگان خود بپذیرید و عکس‌هایتان را با آن‌ها به اشتراک بگذارید. سوالی که مورد بحث موردتوجه طرح شده می‌شود این است، آیا اقدامات امنیتی لازم در هیئت نهج وجد اینستاگرام را عز می‌کنید؟
در دنباله به ۵ قدم برای حفظ امنیت پی جویی اینستاگرام رمز می‌کنیم.فقط به دوستان کیفیت اعتمادتان دستور دهید عکس‌های شما و دودمان و یا هر عکس دیگری که انتشار می‌کنید ببینند. به خاطر این کار باید احصا کاربری اینستاگرام‌تان Private عطر  در ادامه در مطلب شبکه های اجتماعی در مورد نحوه ی بالا بردن امنیت اینستاگرام بیشتر صحبت خواهیم کرد.
روی گزینه EDIT YOUR PROFILE کلیک کنید در دامنه پادگانه باز شده روی گزینه Posts are Private کلیک کنید بی ترس شود رنگ دکمه Posts are Private آبی شده است به معنی در بعد طبیعت باحرارت بودن می‌باشد.حالا می‌توانید مامون شوید فقط افرادی که شما را Follow می‌کنند، می‌توانند عکس‌های شما را ببینند. قدم درعوض جهت حفظ تسکین پی جویی اینستاگرام کسان ناشناسی که شما را Follow می‌کنند را Block کنید
بسیار خوب در وهله بر قبل شما حساب‌تان را Private کردید اما همچنان افرادی که شما ا Follow می‌کنند متنفذ و ناتوان هستند عکس‌ها و همچنین نقطه محلت مکانی‌ آن‌ها یعنی مکان شما را ببینند. در پست‌های آتی در وضع جنبه شبکه‌های مدنی جمعی نوشته‌ بودیم که با کسانی در تماس باشید که آن‌ها را می‌شناسید، پس نگاهی به Follower‌های خود بیندازید و ببینید ا افرادی هستند که هویت آن‌ها برای شما محسوس نابود ؟
آنها را Block کنید. به این نظم فقط افرادی را در آبخور ‌های خود خواهید داشت که می‌شناسید و به آن‌ها توکل دارید روی آیکن منو در رمز سمت باطل :اسم بی معنی تپ کنید
در دریچه باز شده روی گزینه  Block User  کلیک کنید قدم درخصوص حفظ امنیت حساب اینستاگرام معلومات پی جویی کاربری‌ اینستاگرام‌تان را Private گشت وگذار دارید در نصیب تقدیر آشنا کردن خودتان دانسته ها بیش پایه ننویسید و سعی کنید با نشر اشاعه نکردن دانسته ها مهم در فرس خودتان، پیرامون شخصی‌تان را حفظ کنید. نبیه آبخور EDIT PROFILE احصا کاربری‌تان شوید و مفروضات و مجهولات بیش از حد و مهم‌تان را حذف کنید. این آبشخوار به خود شما مراوده دارد، ممکن است حتی تحریر کردن اسم فرزندتان پیرامون شخصی‌تان را به خطر بیندازد.

 قدم برای حفظ سکون آمار اینستاگرام

 از اقدامات امنیتی اینستاگرام درخصوص حفظ داده ها موانست شما و هم جلوگیری از خطرات دنیای دیجیتال و واقعی، مخفی نگاه داشتن موقعیت‌تان است. ایمن شوید که سرو location یا نیز محل مکانی شما در حساب کاربری اینستاگرام‌تان ساکت آرامش یا غیر تند است.  فراموش نکنید در قدم اول خودتان در عنوان‌های عکس‌هایی که گستردن سرایت می‌کنید موقعیت‌تان را ننویسید.  وارد Profile احصائیه کاربری‌تان شویدهوشیار و ناآگاه سرچشمه Photo Map شوید روی آیکن منو در اشاره سمت باطل :اسم بی معنی کلیک کنید
تغییرات لازم در جهت پاک کردن موقعیت‌‌تان را اعمال دهید. قدم درخصوص حفظ مسالمت آرام پی جویی اینستاگرام گزینه تگ کردن را به وضعیت تائید دستی تبدیل دهید تصور کنید تنهایی از باب خصومت و یا هر دلیلی احصا اینستاگرام شما را در عکس نامناسبی تگ (Tagging) بکند. و یا شما عکسی را با دوست‌تان انداخته‌اید که نمی‌خواستید منتشر کنید ولی دوست‌ شما این عکس را در اینستاگرام ترویج می‌کند و شما را تگ می‌کند یعنی نام شما و احصائیه کاربری اینستاگرام‌تان به آن عکس ازدیاد می‌شود!
برای اینکار باید گزینه تگ کردن را به کیفیت دستی تبدل دهید به این لفظ که شما مزیت آوانس نمره پروانه بدهید کدام عکس به شما وصلت و دارد یا نه. نبیه Profile پی جویی کاربری اینستاگرام‌تان شوید ملتفت آبشخور Photos of You شوید روی آیکن منو در اشاره سمت فسخ کلیک کنید روی گزینه add photos manually کلیک کنیدقدم حیث حفظ ایمنی سکینه تتبع اینستاگرامراهنمایی‌های کلی قبل از ایفاد هر بی قدری در اینستاگرام مطمئن شوید عکسی که منتشر می‌کنید مفروضات و مجهولات مهم شما را نشان نمی‌دهد.
مقام خودتان را آبسته گردش دارید درامان شوید عکس‌هایی که گستردن سرایت می‌کنید جایگاه شما را لو نمی‌دهند. از هشتگ‌هایی که ممکن است معلومات ویژه محرمانه شما را فاش کند مصرف نکنید. عکس‌های تشدد آمیز یا تحرک آمیز را ترویج نکنید بری اذن اشخاص عکس‌های آن‌ها را ترویج نکنید مشغول زورگیری‌های آنلاین نشوید.
در اینستاگرام بر خلاف دیگر شبکه های اجتماعی گزینه‌های امنیتی و اطراف فردی و دولتی مخصوص اضافی هستی و عدم ندارد، و این خود ما هستیم که باید بیشتر مال اندیشی کنیم.افراد خلاف کار اینترنتی و یا دزد‌های موهوم مفروضات و مجهولات زیادی از ما را از آیینه شبکه های اجتماعی، عکس‌ها، ویدئو‌ها و متن‌هایی که نشر اشاعه می‌کنیم وجب می‌آورند. پس بی پروا باشیم.
منبع:آیتل