تبیان، دستیار زندگی

قلعه نویی: این فوتبال تبریک ندارد

­سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت : دربازی با استقلال در زمینه مسابقه نباختیم و این فوتبال تبریک ندارد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
قلعه نوعی
به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، امیر قلعه نویی در نشست خبری پس از شکست سه بر یک تیم اش مقابل استقلال و حذف از ادامه حضور در لیگ قهرمانان آسیا افزود: به استقلال تبریک می‌گویم به این فوتبال نباید تبریک گفت، چون تبریک گفتن ندارد تبریک را به تاج و سلطانی فر می‌گویم ممنون هستیم که وزیر و رئیس فدراسیون فوتبال این تیم‌ها را (پرسپولیس و استقلال) خوب حمایت می‌کنند، اما ما در زمین نباختیم دو بازیکن حریف باید اخراج می‌شد و یک پنالتی ذوب آهن دیده نشد.
وی گفت: زندگی جریان دارد و فوتبال هم برد و باخت دارد، اما یک هفته است که به ما فحاشی می‌کنند از هوادارانی که برای حمایت از ذوب آهن به ورزشگاه آمدند تشکر می‌کنم آقای سلطانی فر مبارکت باشد پدر ورزش ایران تبریک، آقای تاج مبارکت باشد، سریک تیم شهرستانی را بریدند، این‌ها آه دارد من به این آقایان تبریک می‌گویم.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در پاسخ به بحث‌های بوجود آمده با کی روش قبل از مسابقه با استقلال افزود: یادم رفت که این مسئله را به کی روش هم تبریک بگویم.
قلعه نویی گفت: بازیکنان ذوب آهن مردانه فوتبال بازی کردند و جنگیدند مسئله اعلام فهرست اولیه تیم ملی هیچ تاثیری روی آن‌ها نداشت، استقلال بازیکن داشت که نمی‌توانستیم آن‌ها را بگیریم، تیام و داور، باید به تیام برای فوتبال سطح بالایی که دارد و به داوران و آن عزیزانی که گفتم تبریک بگویم در این فوتبال اتفاقاتی رقم می‌خورد که جای تبریک دارد.
وی درباره ادامه همکاری اش با ذوب آهن افزود: اجازه دهید ۲۴ ساعت ریکاوری شویم و از این فوتبالی که بود لذت ببریم، بعدا در این مورد تصمیم می‌گیرم این معرفت فوتبال نیست که سر یک تیم شهرستانی را به این شکل ببرند، دیروز داور بازی زیبا مسابقه را قضاوت کرد سه چهار روز قبل به باشگاه گفتم تا در نامه‌ای خواستار داور از شرق آسیا باشند این داوران در این جو دچار مشکل می‌شوند، چیدمان داوری کاملا مشخص بود و از سوت دقیقه یک مشخص می‌شود چه بلایی قرار است سر تیم بیاید.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در واکنش به بازی خوب ذوب آهن گفت: کسی را نزدیم و وقت هم تلف نکردیم.
قلعه نویی در مورد شعار هواداران و متهم کردنش به بی غیرتی افزود: الان دیگر باغیرت شدم بحثم به همان تماشاگر نما‌ها بود چطور آن‌ها به خانواده ام توهین کنند و من بگویم دست شما درد نکند؟ اگر این اتفاق بیفتد و کسی به مادر شما توهین کند از خود سعه صدر نشان می‌دهید؟
وی درباره حمایت نکردن از ذوب آهن گفت: علت این مسئله مشخص است آن هم اینکه استقلال به کجا وابسته است فوتبالی که دیدیم تقریبا یاد بازی بحرین افتادیم در مسابقات زیادی چهار یا پنج گل خورده ایم، اما فوتبال بازی کرده ایم به الدحیل باختیم، ولی فوتبال بازی کردیم در عمرم هیچ وقت این شکلی فوتبال را بازی نکردیم به هر حال ببینید چقدر تا انتخابات زمان باقی مانده است.
منبع:صداوسیما