تبیان، دستیار زندگی

استاد برتر روابط عمومی کشور تقدیر می شود

دکتر حسینعلی افخمی، عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی به عنوان استاد برتر روابط عمومی کشور معرفی شده و از سوی وزیر علوم مورد تقدیر قرار می گیرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
دکتر حسینعلی افخمی
به گزارش شارا، نشست یک روزه هم اندیشی مدیران روابط عمومی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور فردا،25 اردیبهشت ماه جاری با حضور مدیران روابط عمومی 150 دانشگاه و موسسات آموزش عالی در دانشگاه بوعلی همدان برگزار می شود.
دکتر عبدالهی نژاد مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم در خصوص اهداف برگزاری نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، به ایسنا گفت: این نشست به منظور هم اندیشی، بررسی ظرفیت ها، سهمیه ها و رفع چالش های حوزه روابط عمومی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی برگزار می شود.
وی همچنین تاکید کرد: در نشست فوق، تلاش خواهیم کرد چگونگی بحث و تبادل نظر در خصوص جایگاه و ساختار روابط عمومی و ایفای نقش موثر در این حوزه در مراکز آموزش عالی مورد بررسی قرار گیرد.
مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم در پایان خاطرنشان کرد: در نشست یک روزه هم اندیشی مدیران روابط عمومی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی با حضور دکتر منصور غلامی از زحمات و خدمات علمی و حرفه ای دکتر حسینعلی افخمی مدیر گروه ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی تقدیر خواهد شد.