تبیان، دستیار زندگی

کتاب «دنیای وارونه من» با 70 اثر در مورد تروریسم، تهاجم فرهنگی و استکبارستیزی در بازار کتاب عرضه شد

دنیای وارونه من کتاب شد

در مقدمه این کتاب آمده است: از زمانی که قابیل هابیل را کشت، دنیا وارونه شد و ارزش‌ها، بی‌ارزش شدند و آدم‌ها به خاطر فقر فکری، مصلحت‌ها، شهوت، قدرت، تعصبات و منافع شخصی و فردی شروع به قتل و غارت، کشتار بشری و تجاوز به جان، مال و ناموس کردند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
به گزارش روز دوشنبه خبرنگار از انتشارات سوره مهر، کتاب دنیای وارونه، اثر «فخرالدین دوست‌محمد» هنرمند کاریکاتوریست، با هدف معرفی و شناساندن هنر تاثیرگذار کارتون به عموم مخاطبان علاقه‌مند و همچنین رشد درک بصری آنها انتشار یافته است.
بیان آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی، زیست محیطی، فرهنگی، رفتاری، تروریسم جهانی، نبود عدالت جهانی در دیدن فجایع و کشتار بشریت، فقر فکری و اعتیاد که هر کدام تاییدکننده وارونگی دنیای پیرامون بوده، از دیگر اهداف انتشار این اثر است.
دروغ، کینه توزی، نفرت، حسادت، حرص و طمع و بوالهوسی برای دستیابی به هر چه بیشتر، زمین و حیات بشری را هم به خطر انداخته است.
هیچ چیز سر جایش نیست و اخلاق و منش انسانی روز به روز متزلزل‌تر می‌شود و دنیا وارونه‌تر می‌شود، کارتون بیان وارونگی و وارونه شدن این دنیاست.
پس کارتون خود واقعیت است، دنیای پیرامون به شکل کاریکاتور گونه‌ای پیش می‌رود. با وارونه شدن دنیا، کارتون متولد شد و تا زمانی که این وارونگی ادامه دارد، کارتون نیز به حیات خودش ادامه خواهد داد.

منبع : ایرنا