تبیان، دستیار زندگی

پیام وزیر آموزش و پرورش به سیزدهمین جشنواره پروژه های دانش آموزی تبیان

ایام فرخنده بعثت نبی مکرم اسلام، رسول مهربانی عید سعید مبعث را به همه دانش آموزان عزیزم و خانواده محترمشان، معلمان و همکاران فرهیخته و شریف و عموم مسلمین جهان تبریک عرض می کنم.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 زینب شاه مرادی - مرکز یادگیری تبیان
پیام وزیر آموزش و پرورش به سیزدهمین جشنواره پروژه های دانش آموزی تبیان

بسم الله الرحمن الرحیم
ایام فرخنده بعثت نبی مکرم اسلام، رسول مهربانی عید سعید مبعث را به همه دانش آموزان عزیزم و خانواده محترم شان، معلمان و همکاران فرهیخته و شریف و عموم مسلمین جهان تبریک عرض می کنم.
یکی از مهمترین سیاست های وزارت آموزش و پرورش در دوره ی جدید و در راستای سند تحول بنیادین، توسعه مهارت های پایه و زندگی در دانش آموزان است. این سیاست مهم که مورد تاکید مقام معظم رهبری مدظله العالی و ریاست محترم جمهور نیز می باشد جز با همکاری تمامی نهادهای فرهنگی و اجتماعی کشور محقق نخواهد شد.
امیدوارم سایر دستگاه ها و نهادهای کشور نیز به تاسی از سازمان تبلیغات اسلامی و با مشارکت فعال خود در پرورش خلاقیت و نوآوری در نسل آینده، وزارت آموزش و پرورش را همراهی نمایند.
فرزندان عزیزم؛ پایان این جشنواره نباید پایان فعالیت های جانبی و مشارکت های خلاقانه باشد. امروز بنده به عنوان وزیر آموزش و پرورش در کنار همه ی شما شرکت کنندگان در این جشنواره ی ملی هستم. شما آینده سازان این مرز و بوم و داشمندان فردای این کشور هستید. قدر فرصت و ایامی را که در اختیار دارید بدانید و از تمامی لحظات آن استفاده کنید.
در پایان ضمن تشکر از همه مدیران و دست اندرکاران این اقدام مبارک برای همه فرزندانم و خانواده ایشان آرزوی موفقیت و کامیابی دارم.
سید محمد بطحایی
۲۴ فروردین ۱۳۹۷


دبیرخانه جشنواره
آدرس دبیرخانه: تهران - بلوار کشاورز - خیابان نادری - جنب حجت دوست - پلاک 12 - طبقه اول - مرکز یادگیری
تلفن: 81202311، 81202428
پست الکترونیکی: project@tebyan.com