تبیان، دستیار زندگی

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

همایش «طلایه داران تبلیغ» در تبریز برگزار می شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از برگزاری همایش بزرگ «طلایه‌ داران تبلیغ» و تجمع اعتراضی روحانیون و طلاب استان در پاسخ به گستاخی های مردک آمریکایی، با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
همایش
از تبریز، حجت‌الاسلام سیدشهاب ‌الدین حسینی مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، عصر جمعه در جلسه ساماندهی شئون فرهنگی آذربایجان شرقی ضمن تقدیر از صدا و سیمای آذربایجان شرقی جهت پوشش برنامه ‌های مذهبی گفت: صدا و سیما برای ماه مبارک رمضان نیز برنامه‌ های خوبی تدارک دیده که مدت ‌هاست درحال ضبط و تولید این برنامه ‌ها هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی آماده‌ سازی مساجد را اولویت اول برای ماه مبارک رمضان دانست و اظهار داشت: مساجد به دلیل تبلیغ معارف دین در اولویت قرار دارند ما قرار است با همکاری اداره ‌کل اوقاف و امور خیریه غبارروبی و بحث نظافت و آماده‌ سازی مساجد را برای پذیرایی هرچه بیش ‌تر از مومنین انجام دهیم.

وی افزود: همچنین بحث روحانیون معظم در ماه مبارک رمضان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند و ما قرار است همایش بزرگ «طلایه‌ داران تبلیغ» و تجمع اعتراضی روحانیون و طلاب استان در پاسخ به گستاخی های مردک آمریکایی را یکشنبه ۲۳ اردیبهشت با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی برگزار کنیم.

حجت‌الاسلام حسینی در پایان توجه بیش‌تر به مباحث قرآنی را از جمله موضوعات مهم دیگر برای ماه مبارک رمضان دانست و گفت: هرارگان و دستگاهی باید با تمام امکاناتی که در اختیار دارد به ترویح فرهنگ قرآنی بپردازد و حتما این موضوع مهم و باعث آرامش روانی جامعه می گردد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در پایان اظهار داشت:  ماه رمضان ماه بندگی پروردگار متعال و ماه ضیافت الهی است، ماهی است که همه‌ما به لسان پیامبر اسلام (ص) به ضیافت خداوند متعال دعوت شده ‌ایم.



منبع: خبرگزاری رسمی حوزه