تبیان، دستیار زندگی
مدیر برنامه های تیری آنری مهاجم فرانسوی آرسنال با كذب خواندن گزارش مجله فرانس فوتبال درباره انتقال قریب الوقوع این بازیكن به بارسلونا این اخبار را كذب خواند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بارسلونا در انتظار آنری

تیری آنری تعطیلات را در سئول کره جنوبی سپری کرد

مدیر برنامه های تیری آنری مهاجم فرانسوی آرسنال با كذب خواندن  گزارش مجله فرانس فوتبال درباره انتقال قریب الوقوع این بازیكن  به بارسلونا این اخبار را كذب خواند. به گفته مدیر برنامه های تیری آنری ، پس از انتشار این خبر دروغ كه  برای اولین بار فرانس فوتبال آنرا به چاپ رساند موجی از تبلیغات  منفی در انگلیس علیه آنری به راه افتاد و لذا این اقدام مجله فرانس  فوتبال غیر قانونی بوده و ما بزودی علیه این مجله شكایت خواهیم  كرد.

اما جالب است بدانید که مسئولان بارسلونا بی میل نیستند تا این مهاجم فرانسوی را به خدمت بگیرند تا بتوانند خط حمله خود را در سال آینده تقویت کنند اما آنچه از قاره سبز خبر می رسد این است که این انتقال انجام نخواهد شد .

این در حالی است که تیه ری آنری در خصوص شایعات این روزهای رسانه ها مبنی بر جدایی او از آرسنال ، به هواداران گفت با توجه به تجارب چند سال گذشته از این بابت نگرانی به خود راه ندهند.

آنری که دراواسط تابستان 30 ساله می شود گفت: فصل گذشته مردم خبرهایی می شنیدند دال بر اینکه من از آرسنال می روم. بعضی از آنها با من مکاتبه می کردند تا در جریان این موضوع قرار بگیرند و من در نهایت در تیم آرسنال ماندم.

وی درپایان گفت: هنوز درخصوص آینده ام تصمیمی نگرفته ام و نامم هم در فهرست فروش آرسنال قرار ندارد. اگر اتفاقی بیفتد من خودم به اطلاع همگان خواهم رساند.

مطالب مرتبط :

پوسترهای تیری آنری