تبیان، دستیار زندگی

مکالمه تصویری در واتس‌آپ

شرکت فیس بوک در جریان کنفرانس توسعه‌دهندگان F۸ که در کالیفرنیای ایالات متحده آمریکا برگزار شد، علاوه بر معرفی ویژگی‌های جدید در این شبکه اجتماعی، درباره قابلیت‌هایی که قرار است به شرکت‌های زیرمجموعه خود یعنی اینستاگرام و واتس اپ اضافه شود، نیز سخن گفت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
واتس آپ

به گزارش تبیان به نقل از ایتنا، طبق این اعلام، قابلیت مکالمه تصویری گروهی در آینده‌ای نزدیک به اپلیکیشن پیام‌رسان واتس اپ اضافه خواهد شد. هم‌اکنون این قابلیت تنها در چت‌های خصوصی و دو نفره واتس اپ قابل اجراست و کاربران بسیاری منتظر ارائه و انتشار این قابلیت به صورت گروهی بودند و حالا این خبر می‌تواند خبر خوشایندی برای آن‌ها باشد.

این قابلیت به کاربران واتس اپ اجازه می‌دهد تا با دوستان و اعضای خانواده خود به صورت گروهی مکالمه کنند. بر اساس نمایش و اجرای آزمایشی واتس اپ، امکان مکالمه و استفاده هم زمان چهار کاربر در قابلیت مکالمه تصویری گروهی وجود دارد.

هنوز به طور رسمی جزئیات و اطلاعات دقیق‌تری از این قابلیت منتشر نشده است. همچنین واتس اپ می‌خواهد استیکرهای جالب و جذابی را به پلت‌فرم پیام‌رسان خود بیفزاید تا نظر بسیاری از کاربران این پیام‌رسان سبزرنگ را جلب کند. با اینکه سایر پیام‌رسان‌های پرطرفدار در جهان همچون وی چت، لاین، تلگرام و غیره همگی از استیکرهای متفاوت و جذابی استفاده می کنند، واتس اپ هنوز استیکر ندارد.

شرکت فیس‌بوک با در اختیار گرفتن و تصاحب شرکت واتس‌اپ در سال ۲۰۱۴، ۱۹ میلیارد دلار کسب کرد و از آن زمان تاکنون نیز با معرفی و افزودن قابلیت‌های جدید بدنبال جذب و حفظ طرفداران این پیام‌رسان محبوب بوده است.
بر اساس گزارش‌های رسمی منتشر شده توسط واتس‌اپ، این اپلیکیشن پیام‌رسان دارای حدود ۱.۲ میلیارد کاربر در سراسر جهان است.
منبع: ایتنا