تبیان، دستیار زندگی
نام رسمی تیم انتقال یافته‌ی پاس به همدان «الوند همدان» معرفی شد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

همدان در تب تیمداری

تیم فوتبال پاس در آخرین سال فعالیت خود - 1386

طی نشستی با حضور نماینده‌ی تام الاختیار فرمانده‌ی نیروی انتظامی و مسوولان باشگاه شهدای الوند، رسما امتیاز تیم فوتبال بزرگسالان پاس تهران به همدان منتقل شد.

عصر دیروز در نشستی با حضور بازیكنان، اعضای كادر فنی، مدیران و رییس هیات مدیره باشگاه پاس تهران، استاندار همدان، برخی از نمایندگان استان همدان در مجلس شورای اسلامی، كاظم اولیایی و سردار سرتیپ جزینی، نماینده‌ی تام‌الاختیار فرماندهی كل نیروی انتظامی، امتیاز تیم فوتبال بزرگسالان پاس تهران، رسما به موسسه‌ی فرهنگی ورزشی شهدای الوند همدان منتقل شد.

پاس دیگر فعالیت نمی کند

سید كاظم اولیایی، مدیر باشگاه شهدای الوند در این‌ رابطه گفت: باشگاه پاس رسما اعلام كرد كه از امروز در هیچ یك از رشته‌های ورزشی، فعالیت حرفه‌ای نخواهد داشت و با همكاری موسسه‌ی فرهنگی شهدای الوند، برنامه‌های حرفه‌ای ورزش خود را دنبال خواهد كرد.

اولیایی تأكید كرد: با انتقال رسمی تیم فوتبال بزرگسالان پاس به شهدای الوند، فعالیت این تیم رسما آغاز شد و این باشگاه نیز در شروع فعالیت خود، آمادگی راه‌اندازی 6 الی 7 رشته‌ی ورزشی دیگر بجز فوتبال را داراست كه امیدواریم بتوانیم با همكاری مسوولان استان، نتایج قابل قبولی در ورزش استان كسب كنیم.

وی خاطرنشان كرد: قرار شد اگر بازیكنانی از تیم‌های پایه و امید پاس تهران نیز قابلیت حضور در لیگ برتر را داشته باشند به تیم الوند همدان منتقل شوند. در این خصوص مذاكرات نهایی انجام شده و هیچ مشكلی وجود ندارد.

الوند همدان در لیگ برتر

اولیایی هم‌چنین در پایان، نام رسمی تیم انتقال یافته‌ی پاس به همدان را «الوند همدان» معرفی و خاطرنشان كرد: تیم پاس از فصل آینده با عنوان تیم فوتبال الوند همدان در رقابت‌های لیگ برتر حضور خواهد یافت.

اولیایی در اولین حرکت بعد از گرفتن امتیاز پاس ، در حالی که نام خودش به عنوان مدیر عامل باشگاه الوند مطرح بود ، تأکید کرد پسرش را به این سمت خواهد گماشت و قبول مسئولیت در این رده را منوط به اجرای درخواست هایش عنوان کرد .

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال خاطر نشان ساخت: من شخصا اعتقاد دارم که نسل سوم انقلاب باید در رده های مدیریتی قبول مسئولیت کنند و اداره امور را باید به جوانان بسپاریم. در همین ارتباط به مدیران باشگاه پیشنهاد کردم از جوانان استان همدان فردی را به عنوان مدیرعامل انتخاب کنند و این احتمال وجود دارد که مدیرعامل باشگاه اولیایی باشد البته نه با نام کوچک کاظم.

اولیایی خاطر نشان ساخت: مجمع باشگاه در اولین اقدام انتخاب هیات مدیره را در دستور کار خود قرار خواهد داد و پس از آن مدیرعامل برگزیده آنها معرفی خواهد شد. سپس مدیرعامل باشگاه است که بر اساس استراتژی تعیین شده از سوی هیات مدیره باشگاه سرمربی باشگاه را معرفی و اقدام به استخدام نفرات جدید براساس خواست کادر فنی می کند.

وی ادامه داد : باشگاه شهدای الوند برای حضوری پرقدرت در نخستین فصل حضور خود در مسابقات لیگ برتر چاره ای جز تشکیل تیمی منسجم ندارد. ما مجبوریم تا تیمی توانمند حتی قدرتمند تر از تاریخ 44 ساله باشگاه پاس را تشکیل دهیم و با انسجام در لیگ برتر حضور یابیم.

همدان در تب لیگ برتر

در همدان نیز جنب وجوش خاصی در میان مردم و مسوولان این شهر در جهت فراهم كردن شرایط لازم برای حضور موفق فوتبال همدان درلیگ برتر وجوددارد.

گفته می شودهم اكنون هفت نفر از كارشناسان زبده فوتبال استان همدان در حال تنظیم اساسنامه باشگاه فرهنگی ورزشی شهدای الوند هستند.

همچنین قراراست درروزهای آتی نشستی با حضور مدیران باشگاه های فوتبال همدان و تنی چندازصاحب نظران وكارشناسان خبره فوتبال كشور برگزار شود و در خصوص تدوین اساسنامه باشگاه تبادل نظر شود.

باشگاه فرهنگی ورزشی شهدای الوند به مدیریت كاظم اولیایی هم اكنون در هتل ورزش شهر همدان فعال است .

برای انجام تبلیغات وسیع در جهت انعكاس اخبار باشگاه كمیته اطلاع رسانی  با حضور ورزش نویسان بومی شهرهمدان تشكیل شده است .

تشكیل كانون هواداران راه اندازی سایت باشگاه فراخوان عمومی برای حضور گسترده مردم دربرنامه هاازجمله اقداماتی است كه هم اكنون در این باشگاه دردست انجام است .

قراراست مجمع مدیران نخبه با حضور نمایندگان مردم همدان در مجلس شورای اسلامی امام جمعه همدان نماینده سازمان تربیت بدنی ومدیران موفق همدان در عرصه ورزش كشور در روزهای آتی دراین شهر برگزار شود.

سید محمد كاظم اولیایی به عنوان نماینده تام الاختیار استاندار قصد دارد یك برنامه پنج ساله برای باشگاه شهدای الوندشهر همدان به مرحله عمل بگذارد.

گفته می شود شركت پتروشیمی همدان به عنوان حامی مالی این باشگاه برای فصل جاری لیگ برترانتخاب شده و توافق های نهایی نیزصورت گرفته است .

بهروز مرادی استاندارهمدان نیز درخصوص حضورنماینده این استان در لیگ برتر فوتبال گفت:این باشگاه به طور كامل از منابع مالی بخش خصوصی تامین می شود و شایعات دولتی بودن آن صحت ندارد.

لیگ برتر مطالبه ی جوان های همدانی

احمد گواری مدیركل تربیت بدنی همدان نیز گفت :حضور در لیگ برتر مطالبه صدها جوان همدانی است و باید به خواسته آنان به حد مطلوب جامه عمل پوشانید.

وی اظهارداشت :فوتبال همدان دارای ریشه و پیشینه قدیمی است و حضور در لیگ برتر بار دیگر موجب احیای رشته فوتبال در این استان می شود.

نماینده همدان : حضور در لیگ برترسرمایه بزرگی برای فوتبال همدان است

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی هم  گفت: شركت در فصل آینده مسابقات فوتبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران سرمایه بزرگی برای فوتبال  استان همدان است .

حمیدرضا حاجی بابایی در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: فوتبال همدان درسال های گذشته به علت مشكلات مالی توان حضور در عرصه فوتبال باشگاه های برتر را نداشته است .

وی تصریح كرد: استعدادهای فوتبال همدان درسال های گذشته به علت نبود تیمی بزرگ تنها در لیگ های دسته های پایین فعالیت داشتند.

حاجی بابایی بیان كرد: اكنون حضوردر لیگ برتر فرصت مناسبی برای معرفی توانایی ها فوتبال استان در عرصه باشگاه های برتراست .

وی انتقال امتیاز فوتبال پاس تهران به همدان را در راستای اصل  44 قانون اساسی عنوان كرد.

نماینده مردم همدان اضافه كرد: فوتبال اكنون بیشترین طرفداررادربین ورزش های مختلف دارد و مردم استان همدان نیزتعصبی خاصی به این رشته دارند.

وی خاطرنشان كرد : با توجه به تأكید نظام مقدس جمهوی اسلامی در تمركز زدایی انتقال امتیاز فوتبال پاس به همدان نیز در همین راستا انجام می شود.

نماینده مجلس یادآور شد: با توجه به مهلت فیفا مبنی بر خصوصی شدن باشگاه های دولتی این اقدام در استان همدان سرآغاز انتقال امتیاز فوتبال باشگاه های دولتی به بخش خصوصی است.

مطالب مرتبط :

سردار احمدی مقدم : واگذاری باشگاه پاس به بخش خصوصی