تبیان، دستیار زندگی
مدیر‌عامل سازمان آتش‌نشانی آمل گفت: تنها یك درصد از تماس‌های تلفنی با آتش‌نشانی واقعی است و منجر به اجرای عملیات اطفا می‌شود.مزاحمت‌های تلفنی در برخی از موارد انجام عملیات‌ها را متوقف می‌سازد كه این امر تأثیر سوء تخریبی بر كاركنان مراكز امدادی می‌گذارد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

%1 تماس‌ها با آتش‌نشانی واقعی است

آتش‌نشانی

مدیر‌عامل سازمان آتش‌نشانی آمل گفت: تنها یك درصد از تماس‌های تلفنی با آتش‌نشانی واقعی است و منجر به اجرای عملیات اطفا می‌شود.

حسین علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل افزود: مزاحمت‌های تلفنی در برخی از موارد انجام عملیات‌ها را متوقف می‌سازد كه این امر تأثیر سوء تخریبی بر كاركنان مراكز امدادی می‌گذارد.

وی با اشاره به این‌كه در ایام تعطیلات و تابستان تماس‌های غیر واقعی با این سازمان افزایش می‌یابد، تصریح كرد: خانواده‌ها باید مراقب فرزندان خود باشند تا با یك تماس بی‌مورد شاهد وقوع حوادث ناگوار نباشیم.

علیزاده در پایان با اشاره به شروع به كار مركز علمی ـ كاربردی سازمان آتش‌نشانی در 3 رشته اطفای حریق، امداد و نجات و حفاظت و ایمنی در ساختمان‌های بلند در شهرستان آمل گفت: این رشته‌ها برای نخستین بار در كشور با همكاری دانشگاه علمی ـ كاربردی به انضمام 3 رشته دیگر رشته‌های مشاوره حقوقی صنوف، مشاور معاملات ملكی و بهداشت در صنوف در سال تحصیلی جدید راه‌اندازی می‌شوند.