تبیان، دستیار زندگی

در ایران نباید فقیر داشته باشیم

کسانی که دلشان می‌خواهد مشکلات اقتصادی به‌ دست دشمنان حل شود، حلال مشکلات نیستند، بلکه مشکل آفرین هستند. تنها کسانی که در برابر این افراد ایستاده‌اند، رهبر معظم انقلاب و عده‌ای هستند که عاشقانه گرداگرد ایشان می‌چرخند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
در ایران نباید فقیر داشته باشیم
به گزارش تبیان به نقل از روزنامه ایران، آیت‌الله جنتی گفت: عده‌ای می‌گویند حالا اگر 4 تا موی یک زنی در خیابان بیرون بیاید مگر چه می‌شود؟ این مسأله موجب از بین رفتن پاکدامنی و عفت جوانان، افزایش طلاق و کاهش ازدواج‌ها می‌شود.

دبیر شورای نگهبان در مراسم تجلیل از خانواده شهدای حفاظت گفت: کسانی که دلشان می‌خواهد مشکلات اقتصادی به‌ دست دشمنان حل شود، حلال مشکلات نیستند، بلکه مشکل آفرین هستند. تنها کسانی که در برابر این افراد ایستاده‌اند، رهبر معظم انقلاب و عده‌ای هستند که عاشقانه گرداگرد ایشان می‌چرخند.

افرادی که در این مملکت کارهایی می‌کنند که مردم مستضعف به سختی زندگی کنند و بیکاری و مشکلات گریبانگیرشان باشد اینها خون شهدا را پایمال می‌کنند و ثروت‌های‌شان را در داخل و خارج از کشور ذخیره می‌کنند؛ خانه دوم آنان اروپا و امریکاست؛ اصلاً پناهگاه‌شان آنجاست. 



وی ادامه داد: نمی‌دانم چرا در دانشگاه‌ها و در میان دانشجویان و استادان برخی به حدی گمراه هستند که در نهان و آشکار ولایت فقیه را قبول ندارند. در حالی که این ولایت فقیه با سپاه پاسداران و بسیج است که با دشمنان در حال جنگ هستند، همین‌ها بودند که سوریه را آزاد کردند، اینها عاشق شهادتند؛ در جنگ 8 ساله نیز در برابر همه دنیا ایستادند و جنگ را با موفقیت به پیروزی رساندند.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: افرادی که در این مملکت کارهایی می‌کنند که مردم مستضعف به سختی زندگی کنند و بیکاری و مشکلات گریبانگیرشان باشد اینها خون شهدا را پایمال می‌کنند و ثروت‌های‌شان را در داخل و خارج از کشور ذخیره می‌کنند؛ خانه دوم آنان اروپا و امریکاست؛ اصلاً پناهگاه‌شان آنجاست. مملکتی که این قدر شهید داده نباید حتی یک فقیر داشته باشد.

وی خطاب به خانواده شهدای حاضر در جلسه گفت: خانواده شهدا تا می‌توانند باید با بد حجابی مقابله کنند. بار اول با ارشاد و نصیحت و امر به معروف و نهی از منکر اقدام کنند و البته راه‌های دیگری هم وجود دارد.
منبع: روزنامه ایران