تبیان، دستیار زندگی
مبتكر طرح «لالای فرشته» گفت: آموزش قرآن قبل از تولد برای اولین بار در جهان در طرحی به عنوان «لا‌لای فرشته» در غرفه‌ محصولات فرهنگی نمایشگاه قرآن عرضه می‌شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آموزش قرآن قبل از تولد برای اولین بار در جهان

مبتكر طرح «لالای فرشته» گفت: آموزش قرآن قبل از تولد برای اولین بار در جهان در طرحی به عنوان «لا‌لای فرشته» در غرفه‌ محصولات فرهنگی نمایشگاه قرآن عرضه می‌شود.

جنین

سیدمحمدحسین موسوی ری‌شهری در گفت‌وگو با خبرنگار آیین و اندیشه فارس در خصوص این طرح افزود: این طرح با شعار همزبان با مادر، همزمان با مادر به عنوان زبان مشترك مادری از 4 ماهگی در رحم مادر آغاز شده كه در این طرح می‌توان قرآن را كلمه به كلمه به زبان‌های مختلف تحصیل كرد.

مبتكر طرح «لالای فرشته» تصریح كرد: آموزش قرآن قبل از تولد با شكم‌بندی كه به شكم مادر باردار بسته شده و MP3 Player اجرا شده و از طریق صدا هم برای مادر و هم برای جنین قرآن آموزش داده می‌شود.

وی افزود: این آموزش همچنین با كتابی به نام 7 كلید و 7باب كه 6كلید آن برگرفته از احادیث و روایات و كلید هفتم از تكنولوژی روز استفاده شده، ارائه می‌شود و به موضوعات تغذیه، خواب، ارتباط با خدا، ارتباط معلم و شاگرد، منظومه‌نویسی و خلاصه‌نویسی می‌پردازد.

مدیر دارالقرآن بنی‌هاشم اظهار داشت انجام این طرح یك سال به طول انجامیده و با همكاری موسسه بشارت و مركز قرآنی بنی‌هاشم اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: این طرح در نرم‌افزار بشارت كودكان و مادر در بخش كتاب، نرم‌افزار و محصولات فرهنگی نمایشگاه به بازدیدكنندگان عرضه می‌شود.

موسوی ری‌شهری گفت: در كشورهای اروپایی آموزش قبل از تولد به طریق صوت و تاثیر مذهب روی جنین به اثبات رسیده است.

مبتكر این طرح تصریح كرد: این طرح به ثبت رسیده و در سازمان پژوهش‌‌ها برای بررسی در مرحله آزمایش كیفی قرار دارد.

وی اظهار داشت: 15شهریور نشست بررسی و آموزش این طرح با حضور اساتید دانشگاه و حوزه در نمایشگاه قرآن برگزار می‌شود.

سید محمدحسین موسوی ری‌شهری همچنین مبتكر طرح بالشتك زمزمه‌های ملكوتی بوده كه این طرح 12 بار در نمایشگاه‌های مختلف ارائه شده است.

خبرگزاری فارس


تنظیم برای تبیان: گروه دین و اندیشه_شکوری