تبیان، دستیار زندگی

مربی تیم فولاد خوزستان:

تیم‌ها در اهواز بسته بازی می‌کردند/بیت سعید کنترل می‌شد

اهواز - مربی تیم فولاد خوزستان گفت: تیم‌هایی که در اهواز در برابر ما قرار می‌گرفتند بسته بازی و برنامه‌های ما را مختل می‌کردند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

 

تیم‌ها در اهواز بسته بازی می‌کردند/بیت سعید کنترل می‌شد

به گزارش خبرنگار مهر ، سید سیروس نعمتی نژاد عصر امروز پس از شکست خانگی تیمش در برابر مقابل تراکتورسازی تبریز در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: امروز در همه خطوط روز خوبی را پشت سر نگذاشتیم و هر تیمی که خوب نباشد، شکست می‌خورد البته با وجود این شرایط، دو موقعیت خوب گلزنی داشتیم که اگر به خوبی از آنها استفاده می‌کردیم می‌توانستیم، برنده بازی باشیم.

وی همچنین در خصوص عملکرد ضعیف حسن بیت سعید در فولاد نیز گفت: بیت سعید ابتدا که به تیم ما اضافه شد، عملکرد بسیار خوبی داشت ولی رفته‌رفته تیم‌های رقیب او را آنالیز و کنترل شد.

نعمتی نژاد در خصوص عملکرد ضعیف فولاد در خانه نیز بیان کرد: تیم هایی که به اهواز آمدند، بسته بازی می‌کردند به همین دلیل برنامه‌های ما را مختل می‌کردند و ما موفق نشدیم به‌خوبی برنامه‌های خود را دنبال کنیم. این مشکل امروز به‌نوعی در بازی تراکتورسازی هم دیده شد

مربی تیم فولاد خوزستان گفت: در خارج از خانه چون تیم‌ها در برابر ما بسته بازی نمی‌کردند خوب بازی می‌کردیم و نتایج بیشتری کسب کردیم.

به گزارش خبرنگار مهر ، از سری رقابت‌های هفته پایانی لیگ برتر باشگاه‌های کشور، عصر امروز تیم‌های فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز در وزرشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که درنهایت این بازی با پیروزی یک بر صفر به سود تراکتورسازی به پایان رسید.

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .