تبیان، دستیار زندگی

واندا متروپولیتانو مقابل آرسنال باید منفجر شود

سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید از هواداران خواست که شاگردان او را در بازی برگشت‌شان مقابل آرسنال در نیمه نهایی لیگ اروپا به شیوه‌ای متفاوت حمایت کنند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
سیمئونه
به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری تسنیم، برای دیه‌گو سیمئونه چهارشنبه شب، شبی تلخ و شیرین بود که البته پایانی خوشی داشت. تیم او در دقیقه 10 بازی رفتش مقابل آرسنال در مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا، 10 نفره شد و 80 دقیقه تحت فشار میزبان انگلیسی قرار داشت. با این حال گلزنی آنتوان گریزمان در آخرین دقایق میهمان اسپانیایی را از شکست نجات و شانس آن را برای صعود به فینال افزایش داد.

سیمئونه که خودش هم چند دقیقه پس از اخراج ورسالیکو به دلیل اعتراض شدید به داور از کنار زمین اخراج شد، در کنفرانس خبری پس از بازی اظهار داشت: این بازیکنان جنگنده هستند، آنها قهرمانند. کاری که انجام دادند استثنایی بود. هواداران اتلتیکو این را می‌دانند. استادیوم ما برای بازی برگشت باید منفجر شود و شور و اشتیاق این بازیکنان را مضاعف کند. ممکن است که در بازی برگشت ما بد یا خوب بازی کنیم، اما ورزشگاه باورنکردنی خواهد بود. از همین حالا که دارم به جو ورزشگاه در بازی برگشت فکر می‌کنم، مو به بدن من سیخ می‌شود.

سرمربی آرژانتینی روخی بلانکو درباره قضاووت داور در صحنه‌های اخراجش و کارت قرمزی که به ورسالیکو داده شد، هم گفت: حرف زدن در این باره سخت است. من برای داوران احترام قائلم و او برداشت خودش را از کاری که من انجام دادم، داشت.

سیمئونه در پایان در پاسخ به این سؤال که آیا بعد از دریافت گل اول و 10 نفره شدن تیمش هرگز امیدی به صعود به فینال داشت، عنوان کرد: هرگز. اتلتیکومادرید برای تحمل سختی‌ها و فشار تمرین دیده است. می‌دانید که دفاع کردن چقدر سخت است؟ مردم هیچ چیز درباره سختی دفاع کردن نمی‌دانند. دفاع کردن دل و جرأت می‌خواهد.
منبع: خبرگزاری تسنیم