تبیان، دستیار زندگی

اولین کنگره بین المللی و پنجمین کنگره آموزش و سلامت کودکان پیش از دبستان

ضرورت آموزش کودکان زیر 6 سال

براساس یافته های روان شناسی و علوم تربیتی، سال های پیش از دبستان در رشد و تربیت كودكان نقش اساسی و تعیین كننده ای دارد. در این دوران حساس و مهم، یادگیری‌كودكان عمیق تر،‌سریعتر و آسان تر انجام می شود.توانایی های آنان درجنبه های مختلف رشد شكوفا می شود و پایه های اصلی شخصیت آنها شكل می گیرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
کنگره

آموزش و سلامت روان کودک در عصر تکنولوژی باهمه تجربه‌های کسب شده، نیازمند سازماندهی مسایل مختلف در سیاست‌های یکپارچه در زمینه مراقبت و رشد کودکان خردسال، سیاست‌های پیشگیری و مراقبت از کودکان نیازمند به حمایت ویژه، حقوق کودک، استانداردهای آموزشی، آموزش خودمراقبتی، مهارت‌های زندگی، نقش رسانه بر تربیت و رشد کودکان، محیط زندگی ایمن است. از این رو دبیرخانه‌ی دائمی کنگره آموزش و سلامت کودکان پیش از دبستان، با توجه به برگزاری موفق دوره‌های قبلی کنگره در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی و بازتاب بسیار گسترده آن‌ها در نظر دارد با بهره‌گیری از تجارب گذشته اساتید دانشگاه‌های معتبر ایران و جهان و نهادهای علمی مرتبط اولین کنگره بین المللی و پنجمین کنگره ملّی آموزش و سلامت کودکان پیش از دبستان را در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برگزار نماید.

این کنگره به دنبال آن است که با گردهم آوردن صاحب نظران، اندیشمندان، دانشگاهیان، سیاستگذاران و مدیران، سازمان‌های ذی ربط و علاقه‌مند، مربیان، متخصصان و علاقه‌مندان مباحث کودک، به تبیین مفاهیم و اهداف آن بپردازد و فرصتی مناسب برای تبادل اطلاعات، ارائه یافته‌های پژوهشی نوین در زمینه آموزش، سلامت، رسانه در تربیت کودکان و سایر موضوعات مرتبط با محورهای کنگره را فراهم می‌سازد.

بر این اساس، دبیرخانه‌ی اولین کنگره بین المللی و پنجمین کنگره ملّی آموزش و سلامت کودکان پیش از دبستان با افتخار از تمامی متخصصان، کارشناسان، دانشجویان، پژوهشگران و دانشمندان مراکز علمی، تحقیقاتی دعوت می‌نماید با شرکت در برنامه‌های متنوع این کنگره در این رویداد مهم بین المللی مشارکت نموده و با آخرین دستاوردهای علمی و اجرایی خود، زمینه دستیابی به اهداف فوق را فراهم سازند.

محورهای کنگره
سیاست گذاری:
چشم انداز، ماموریت و راهبردها/ مدیریت یکپارچه / حقوق کودک

آموزش:
 آموزش و خانواده، محیط زندگی، فضای مجازی و رسانه / رویکردهای آموزشی/ استانداردهای آموزشی/ آموزش خودمراقبتی و مهارت های زندگی

سلامت :
سلامت و خانواده، امنیت، محیط زندگی و فضای مجازی.

راهنمای ارسال مقالات
کلیه علاقه‌مندان، دانشجویان، اساتید، مربیان و پژوهشگران می‌توانند ضمن رعایت فرمت نگارش مقالهر( این فرمت از منو فایل مقالات قابل دانلود می‌باشد.) آخرین یافته‌های علمی، پژوهش، کاربردی و مروری خود را منطبق بر محورهای ارائه مقاله کنگره از طریق کنترل پنل کاربران به دبیرخانه کنگره ارسال نمایید. برای این کار باید از طریق عضویت در سایت (ثبت نام اولیه) یک حساب کاربری ( کنترل پنل شخصی) ایجاد نموده سپس وارد صفحه خود شده از طریق منوی ارسال مقاله، مقالات خود را ارسال نمایید.

در این کنگره مقالات به دو زبان فارسی یا انگلیسی مورد پذیرش قرار می‌گیرند.
مهلت ارسال مقاله تا تاریخ 1397/2/25 می باشد.
برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.


مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.