تبیان، دستیار زندگی

احیای دوباره پاس

مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان تهران اعتقاد دارد این تیم فوتبالی به دسته پایین‌تر سقوط کرده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
گل‌محمدی
به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری تسنیم، رضا گل‌محمدی در حاشیه مراسم افتتاح ساختمان هیئت فوتبال استان تهران ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: ما تلاش‌مان را برای نفت انجام دادیم. این تیم فوتبالی رفته است به دسته پایین‌تر و هر تیم دیگری هم می‌رفت همین وضعیت بود.

گل‌محمدی در مورد سقوط تیم نفت تهران به لیگ دسته اول و اینکه به این تیم کمک نشده است، ادامه داد: ما وظایف‌مان را در قبال نفت انجام دادیم و مجمع نفت باید به این تیم کمک می‌کرد. شما خودتان شاهد هستید که ما تمام تلاش‌مان را انجام دادیم تا مشکلات نفت را حل کنیم. من همین‌جا هم اعلام می‌کنم که ما مشکلات مالیاتی و کادرفنی فنی نفت را حل کردیم، اما بقیه آن بر عهده مجمع بود که باید خود آنها پاسخگو باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در واکنش به این پرسش که چرا فقط به تیم‌های تهرانی کمک نمی‌شود، اما به تیم‌های شهرستانی کمک می‌شود و ممکن است همان بلایی که سر تیم پاس آمد دوباره سر نفت تهران بیاید، عنوان کرد: قطعاً تمام مسائل رصد می‌شود. ما این را قبول داریم که بلای که سر تیم پاس آمد غیرفوتبالی بود. ما در جلساتی هم که داشتیم قرار است دوباره تیم پاس را احیا کنیم. بعد هم باید این سؤال را از کسانی بپرسید که به نفت کمک نکردند. طبق مصوبه‌ای که وجود دارد هیچ اداره کلی حق ندارد یک ریال به تیمی کمک کند، اما تیم‌هایی که شما می‌گویید شاید از طریق کارخانه یا جایی کمک می‌شدند. شخص آقای زنگنه (وزیر نفت) دستور داده است یک ریال به تیمی کمک نشود.

وی در مورد اینکه چرا نامه انتقال امتیاز باشگاه نفت امضا نمی‌شود، یادآور شد: این نامه هنوز هم امضا نشده است و باید از خود مسئولانی که امضا نکرده‌اند، سؤال کنید. من به‌عنوان مدیرکل ورزش و جوانان تهران پیگیر این موضوع بودم و جلسات متعددی هم در این خصوص برگزار کردیم و به تمام تعهداتی که داشتیم هم عمل کرده‌ایم.
منبع: خبرگزاری تسنیم