تبیان، دستیار زندگی

ویژه مسابقات بین المللی قرآن کریم؛

۱۵ قاری، حافظ روشندل و بزرگسال روز دوم رقابت را آغاز کردند

دومین روز از رقابت‌های سی و پنجمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران در نوبت صبح با رقابت های ۱۵ قاری و حافظ روشندل و بزرگسال همراه بود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
قاریان روشندل
دومین روز از رقابت‌های سی و پنجمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران در نوبت صبح با رقابت های 15 قاری و حافظ روشندل و بزرگسال همراه بود.
براین اساس این رقابت ها از ساعت 9:05 صبح در مصلای امام خمینی(ره) با تلاوت حافظ روشندل، محمد انور عسکر از سریلانکا آغاز شد.

طی امروز سه حافظ روشندل و سه قاری روشندل، پنج حافظ بزرگسال و چهار قاری بزرگسال در نوبت صبح به اجرای برنامه پرداختند.

این برنامه با اجرای عبدالله حمد سالم ابوشریده از قطر، محمد انیس از هند و در بخش قاریان روشندل نیز حسن انور حمیه از کشور لبنان، عبدالباسط حامدن از کشور غنا و عاصف یاسین از کشور مالاوی به ارائه محفوظات و قرائت آیاتی از نورانی کلام الله پراختند.

ضمنا در بخش قاریان بزرگسال نیز حامد بن آبی از فیلیپین، ابراهیم یحیی از نیجریه، عباس مصطفی شری از کشور لبنان و انور حاسین از مالزی در رشته حفظ قرآن محمد مصطفی هادزی از بلغارستان، احسن الله ابوالهاشم از بنگلادش، محمد رشاد عبدالسمیع از کشور مصر، احمد محمود الکردی از کشور لبنان و حسن دمیرجان از ترکیه برنامه اجرا کردند.

همچنین طی این مراسم نیز قاری افتخاری نوجوان، مهدی عبدلی به تلاوت آیاتی از قرآن پرداخت.

لازم به ذکر است، سی‌وپنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران با رقابت شرکت‌کنندگان 84 کشور جهان از 31 فروردین‌ماه به مدت یک هفته با حضور 370 نفر در بخش‌های طلاب در حوزه علمیه قم در رشته حفظ، قرائت،تفسیر و خطابه قرآنی، دانشجویان مسلمان در شهر مشهد مقدس در رشته‌های حفظ و قرائت، بانوان در رشته حفظ در تهران، روشندلان و نابینایان و آقایان در مصلای امام خمینی (ره) میزبان علاقه‌مندان است.


 منبع : خبرگزاری شبستان
مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.