تبیان، دستیار زندگی
هم‌زمان با هفته محیط زیست (15 تا 22 خرداد)، ده‌ها پروژه كوچك و بزرگ زیست‌محیطی از سوی «ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران» در پایتخت مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پایتخت، میزبان طرح‌های زیست‌محیطی

هم‌زمان با هفته محیط زیست (15 تا 22 خرداد)، ده‌ها پروژه كوچك و بزرگ زیست‌محیطی از سوی «ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران» در پایتخت مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

خروج هوای پاک از دودکش کارخانجات

به گزارش روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیك شهرداری تهران، محمدهادی حیدرزاده با اعلام این كه سال گذشته نیز برنامه‌های گوناگونی با محوریت معاونت ترافیك در هفته محیط زیست به اجرا درآمد، اظهار داشت: محور برنامه‌های امسال مباحث آموزشی و اطلاع‌رسانی است.

وی برگزاری كارگاه آموزشی «ترافیك و محیط زیست» ویژه مدیران ارشد معاونت ترافیك با حضور اساتید دانشگاه را از جمله برنامه‌های آموزشی پیش‌بینی شده برشمرد و تصریح كرد: علاوه بر آن در این هفته شاهد آموزش زیست‌محیطی دبیران شورای مناطق در موزه دارآباد خواهیم بود.

مشاور زیست‌محیطی شهردار تهران با اشاره به افتتاح تالار گفتگو در بوستان نظامی گنجوی به‌عنوان محلی به‌منظور هم‌اندیشی و گپ و گفت با موضوع محیط زیست در این هفته اضافه كرد: برگزاری كارگاه آموزشی ایزو 14000 و كارگاه آموزشی قنوات، از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

حیدرزاده برگزاری مسابقات عكاسی، نقاشی و كاریكاتور با موضوع محیط‌زیست با همكاری سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران را از دیگر فعالیت‌های هفته محیط زیست با همكاری سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران اعلام كرد.

حیدرزاده در پایان با تأكید بر اعلام شعار «توسعه پایدار شهری، برازنده ی شهروندان تهران» از سوی شهردار محترم تهران به‌عنوان شعار امسال مدیریت شهری، تصریح كرد: در جهت تحقق این شعار پرداختن به جنبه‌های زیست‌محیطی در فعالیت‌های شهری به‌صورت جدی در دستور كار مدیریت شهری قرار دارد.

منبع:همشهری

* مطالب مرتبط:

ویژه نامه روز طبیعت

ویژه نامه روز درخت كاری

روز جهانی محیط زیست

فاجعه گرم شدن زمین

تاثیر فعالیت‌های بشری در تغییرات آب و هوا

مطالبات زیست‌محیطی، مدعی‌العموم ندارد

مهم‌ترین رویدادهای زیست‌محیطی ایران در سال 85

آلودگی هوا همچنان قربانی می گیرد

افزایش شدید آلودگی هوای تهران و راه كارهای تغذیه ای

روزهای آلودگی هوا بیشتر مایعات بنوشید

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.