تبیان، دستیار زندگی
ال اهواز شد حجازی : انگیزه بالایی دارم مقارن ظهر دوشنبه دوازدهم آبان ماه ، ناصر حجازی با انعقاد قراردادی مكتوب به عنوان سرمربی جدید استقلال اهواز تا پایان لیگ 82 منصوب شد. متعاقب مذاكرات انجام شده در روز یكشنبه هفته جاری(ساع...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ناصر حجازی رسما سرمربی استقلال اهواز شد

حجازی : انگیزه بالایی دارم


مقارن ظهر دوشنبه دوازدهم آبان ماه ، ناصر حجازی با انعقاد قراردادی مكتوب به عنوان سرمربی جدید استقلال اهواز تا پایان لیگ 82 منصوب شد.

متعاقب مذاكرات انجام شده در روز یكشنبه هفته جاری(ساعت 22) بین حجازی و مسئولان باشگاه استقلال اهواز در هتل هویزه تهران، روز دوشنبه در منزل ناصر حجازی قراردادی بین طرفین منعقد شد تا از این پس كادر فنی باشگاه اهوازی، با سر مربی جدیدی به كار خود ادامه دهد.

حجازی در این رابطه گفت: از قبل هم گفته بودم برای كار در استقلال اهواز انگیزه دارم. طرفداران استقلالی این شهرستان مرا دوست دارند. بنابراین می خواهم برای كمك به آبی پوشان جنوب، دست به كار شوم. استقلال اهواز بازیكنان خوبی دارد و شایسته رتبه ای بسیار بالاتر از آنچه در اختیار دارد، می باشد.

گفتنی است ؛ ناصر حجازی ساعت 10 صبح روز چهارشنبه هفته جاری راهی اهواز خواهد شد تا بازدیدی از امكانات، كادر فنی و بازیكنان استقلال اهواز داشته باشد و شب همان روز به تهران باز خواهد گشت. در واقع كار اصلی حجازی با آبی های جنوب از هفته آینده آغاز خواهد شد.