از این قهرمانی آموختم که همه چیز در دست خداست
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شهریار کفش ها را آویخت

دایی روی دوش همبازیانش

از این قهرمانی آموختم که همه چیز در دست خداست

به گزارش تبیان کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران که امسال به عنوان مربی - بازیکن  تیم فوتبال سایپا را به قهرمانی ششمین دوره ی  لیگ برتر باشگاههای برتر ایران هدایت کرد ، در پایان بازی در گفت و گو با خبرنگاران اعلام کرد دیگر در میادین رسمی فوتبال بازی نخواهد کرد.

علی دایی که در این فصل نیز 10 گل به ثمر رساند ، پس از قهرمانی گفت  دیدار با مس آخرین بازی او در لباس بازیکن بوده و دیگر هیچگاه او را به عنوان بازیکن در میادین رسمی فوتبال نخواهید دید.

وى گفت: تیم سایپا لایق عنوان قهرمانى بود اما در مقطعى از بازیهاى لیگ برتر، صدرنشینى را از دست دادیم و تیم هایى مانند استقلال تهران و استقلال اهواز به ما نزدیك شدند که من مقصر این شرایط بودم.

  دایى تأكید كرد: از تمامی اعضای تیم سایپا متشكرم كه در این مدت مرا تحمل كردند و قطعاً در این مدت اگر حمایت هاى هیأت مدیره و خواسته بچه ها نبود، به اینجا نمى رسیدیم.

این یك آزمایش بزرگ بود و از آن سربلند بیرون آمدیم. سرمربى سایپا افزود: ما در طول فصل امتیازات زیادى را از دست دادیم اما خدا را شكر كه توانستیم با سلامت به پایان این رقابت ها برسیم.

وى افزود: من از این قهرمانى آموختم كه همه چیز دست خداست. اگر خدا بخواهد هر چیزى ممكن است، اتفاق بیفتد. قطعاً با فكر و برنامه ریزى، ادامه راه را نیز پیش خواهیم برد.

دایى تأكید كرد: از روزى كه به سایپا آمدم، براى این تیم برنامه داشتیم و توانستیم با برنامه پیش برویم. همیشه در این مجموعه من به عنوان یك عضو كوچك تر حضور داشتم و كمترین تأثیر را نیز در فرآیند موفقیت تیم ایفا كردم.

من قهرمان نشدم، این سایپا بود كه قهرمان شد و این على دایى نبوده كه قهرمانى را به دست آورده، بلكه این مجموعه سایپا و تیم سایپاست كه قهرمانى را به دست آورده است.

دایی پس از قهرمانی سجده شکر به جا آورد

خدا را شكر كه توانستیم ماحصل نتایج خود را با كسب قهرمانى تكمیل كنیم. وى افزود: اگر در سایپا بمانم، براى این تیم برنامه داریم.

در حال حاضر نیز هیچ صحبتى با مسؤولان سایپا نكرده ام و تا كنون نیز فقط وظیفه ام را انجام مى دادم. اگر بخواهم كار را ادامه دهم، مطمئن باشید كه نماینده خوبى براى فوتبال ایران خواهیم بود.

دایى تأكید كرد: این آخرین بازى على دایى در فوتبال بود. مطمئن باشید كه دایى دیگر در زمین فوتبال بازى نخواهد كرد. خدا را شكر كه در بازى آخر توانستم هم گل بزنم و هم تیمم را قهرمان كنم. از همه مردم و دلسوزان فوتبال متشكرم.

وى افزود: معتقدم تمام تیم هاى لیگ زحمت كشیدند. استقلال، پرسپولیس، استقلال اهواز همه خوب بودند اما از همه هواداران مى خواهم كه به خادمان ورزش و كسانى كه در این فوتبال زحمت مى كشند، احترام بگذارند. سرمربى تیم سایپا افزود: اگر سایپا امروز قهرمان نمى شد، مقصر خود ما بودیم.

علی دایی پس از پایان رقابتهای جام جهانی 2006 آلمان برای همیشه از حضور در تیم ملی فوتبال کشورمان خداحافظی کرد و دیروز نیز از بازی در تیم های باشگاهی خداحافظی کرد.

شهریار فوتبال ایران  دیروز در یک روز بیادماندنی از فوتبال خداحافظی کرد . حتی بیادماندنی تر از روزی که رکورد فرانک پوشکاش را شکست و یکصمین گل ملی اش را به ثمر رساند .

کاپیتان سایپا که پیش تر در سال 83-1382 در پرسپولیس آقای گلی لیگ را هم کسب کرده بود.

پس از آن همه انتقاد یک بار دیگر توانست خود را در فوتبال ایران اثبات کند و بتواند بعد از 12 سال به عنوان بازیکن – مربی جشن قهرمانی بگیرد .

مطالب مرتبط :

آلبوم تصاویر علی دایی

دایی تختی نیست اما ....

دایی و منصوریان در جمع ستارگان آسیا