تبیان، دستیار زندگی
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در جلسه واحد مراسم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی كه در سالن كنفرانس ساختمان مركزی سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، با اشاره به عملكرد این شورا در چند سال گذشته عنوان كرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی كاركرد بسیار رفیعی دارد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی :

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی كاركرد بسیار رفیعی دارد

دکتر خاموشی

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در جلسه واحد مراسم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی كه در سالن كنفرانس ساختمان مركزی سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، با اشاره به عملكرد این شورا در چند سال گذشته عنوان كرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی كاركرد بسیار رفیعی دارد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی : دكتر سیدمهدی خاموشی در این جلسه كه به منظور بررسی عملکرد این واحد برگزار شد، گفت: كارهایی را كه برای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران انجام شده است اگر بخواهیم تقسیم كنیم یكی از كارهای مهم موج‌دار و دشمن شكن كه از تصمیمات مقام معظم رهبری نیز بوده است برگزاری مراسم‌های معنوی مانند: برگزاری راهپیمایی‌ها جهت مناسبت‌های مختلف و ... بوده است.

دکتر خاموشی

وی در ادامه تصریح كرد: شركت دشمن شكن اقشار مختلف مردم در راهپیمایی‌های 22 بهمن، روز قدس و دیگر مراسم‌های مختلف كه سرفصل انقلاب می‌باشد، بسیار پر اهمیت است. بنابراین به نظر من شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی كاركرد بسیار رفیعی دارد و وزن كار شما كه در این راه قدم برداشته‌اید از نوع سنجش وزن الهی و خدایی است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی افزود: احساس من اینست که میانگین سنی افراد و اعضای شورای هماهنگی بسیار بالا رفته است و لذا پیشنهاد می کنم یك مجموعه جوان با همان انگیزه و القاء جنبه‌های معنایی بسیار می‌تواند در كارهاوبرنامه های این شورا اثر بخش باشد.

سید مهدی خاموشی گفت: یكی از مسائلی كه شما را مستقیم و محكم نگه داشته است بحث ولایت محوری است كه بازهم اگر بتوانید با مشاركت نیروهای جوان برنامه‌ها را پیش برید خودتان احساس خواهید كرد برنامه‌هایتان بهتر و به روزتر رو به جلو پیش خواهد رفت.

دکتر خاموشی

وی در ادامه با اشاره به بحث چشم‌انداز در شورا اذعان داشت: با تنظیم سند چشم انداز كاری در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی می‌توان كارها را منظم‌تر، دقیق‌تر و حساب‌ شده‌تر انجام داد كه این چشم‌انداز را نیز می‌توان با استفاده از سبك‌ها و مسائل مختلف در جهان، تنظیم كرد كه البته ما نیز می‌توانیم در تنظیم این سند شما را همیاری نماییم.

حجت الاسلام خاموشی در خاتمه صحبت‌های خود افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید برای برپایی مراسم‌های مختلف تصمیم‌گیری درست نماید و پیشنهاددهنده باشد. شناسایی نقاط ضعف‌، قوت‌ و تهدیدها باید مد نظر همه اعضاء و مسئولین شورا باشد تا بتوان از این نقاط، برای بهبود مراسم‌های مختلف گام برداشت.

گفتنی است: در ادامه این مراسم اعضای واحد مراسم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در خصوص برپایی و برگزاری مراسم های شورا بحث و تبادل نظر کردند.

روابط عمومی موسسه تبیان