تبیان، دستیار زندگی

بک‌آپ گیری از اینستاگرام

امکان پشتیبان گیری از اینستاگرام و تهیه یک نسخه بک‌آپ از تمامی داده های این شبکه اجتماعی به زودی فراهم می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
اینستاگرام
از آنجا که همراه داشتن اطلاعات و امکان انتقال آنها به محلی دیگر همواره به عنوان یک دغدغه برای کاربران به حساب می آید، لذا قابلیت پشتیبان گیری از اینستاگرام به زودی راه اندازی می شود و استفاده کنندگان از این اپلیکیشن قادر خواهند بود تا از اطلاعات خود شامل تصاویر، ویدئوها و پیام ها یک نسخه بکاپ تهیه کرده و آن را همیشه با خود همراه داشته باشند.

 
یکی از سخنگویان اینستاگرام در مصاحبه با TechCrunch گفت: ما در حال راه اندازی یک ابزار پشتیبان گیری از اینستاگرام هستیم. به این ترتیب شما قادر خواهید بود تا از اطلاعات این اپلیکیشن شامل تصاویر، ویدئوها و پیام ها یک نسخه بکاپ برای خود تهیه کنید.

این ابزار به شما کمک می کند تا تمام اطلاعات به اشتراک گذاشته شده را برای خود دانلود کنید. به زودی و با نزدیک شدن به موعد عرضه این قابلیت، اطلاعات بیشتری در اختیار شما می گذاریم.



تا این لحظه هیچ گونه حرفی در مورد خروجی گرفتن از لیست فالوورها، لایک ها، کامنت ها، استوری ها و متن پست ها به میان نیامده است. همچنین مشخص نیست که تصاویر و ویدئوهای استخراج شده با همان حجم و رزولوشن اصلی که آپلود شده اند ذخیره می شوند، یا یک نسخه فشرده شده از آنها دانلود می شود.

شخص یاد شده در این باره خاطر نشان کرد

این ابزار به شما کمک می کند تا تمام اطلاعات به اشتراک گذاشته شده را برای خود دانلود کنید. به زودی و با نزدیک شدن به موعد عرضه این قابلیت، اطلاعات بیشتری در اختیار شما می گذاریم.

این ویژگی اینستاگرام برای کاربرانی که تمایل دارند تا اکانت خود را بدون از دست دادن اطلاعات حذف کنند، بسیار مفید خواهد بود.

آیا امکان پشتیبانی گیری از اینستاگرام از جمله قابلیت های مورد نیاز شما به حساب می رود؟ در کنار این ویژگی، مایل هستید تا چه مزیت های دیگری به این شبکه اجتماعی اضافه شود؟ لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید؟