تبیان، دستیار زندگی

رئیس جدید اداره روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران منصوب شد

مظفر پاسدار شیرازی طی حکمی رئیس جدید اداره روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران را منصوب کرد.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : هومن بهلولی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
حسین گنجی
به گزارش تبیان و به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران صبح امروز طی مراسمی با حضور مظفر پاسدار شیرازی، مدیر کل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان، هانیه گراییلی مشاور اجرایی سازمان و احترام کیانمهر، معاون اداره کل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین‌الملل و جمعی از همکاران این اداره از زحمات رئیس پیشین اداره روابط عمومی تقدیر و رئیس جدید این اداره منصوب شد.
در این مراسم مدیر کل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، ضمن تشکر از اقدامات و زحمات محسن حبیبی قمصری، رئیس پیشین اداره روابط عمومی، طی حکمی حسین گنجی را به ریاست این اداره منصوب کرد.
پاسدار شیرازی در این جلسه طی سخنانی گفت: امیدوارم با حضور آقای گنجی و با توجه به سوابق کاری و رسانه‌ای ایشان، کاستی‌های اداره روابط عمومی تقویت شود و با یاری سایر همکاران بتوانیم ویترین بیرونی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران را بیش از گذشته بیاراییم.
هانیه گراییلی، مشاور اجرایی سازمان نیز با تبریک عید مبعث و سال نو از زحمات رئیس پیشین اداره روابط عمومی سازمان تشکر کرد و اظهار داشت: شروع کار آقای گنجی را به فال نیک می‌گیریم و امیدوارم ایشان منشاء خیر و برکات در مجموعه سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران باشند.
در حکم مدیر کل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برای رئیس جدید اداره روابط عمومی آمده است:

جناب آقای حسین گنجی
نظر به تجارب، تعهد و تخصص جنابعالی، مسئولیت سرپرستی «اداره روابط عمومی» به شما واگذار می‌شود. مطمئنا با همت والای خویش که در راه اعتلای سازمان به کار خواهید گرفت شاهد پویایی و تحول در امور مربوطه خواهیم بود. امید است با توکل به خداوند متعال و بهره‌گیری از همکاران متعهد و متخصص این حوزه در انجام امور محوله موفق و پیروز باشید.
توفیق جنابعالی را در انجام وظایف سازمانی از خداوند منان مسألت دارم.