تبیان، دستیار زندگی
علی نصیریان یا آتیلا پسیانی در «خاك آشنا» فیلمبرداری فیلم «خاك آشنا» ساخته جدید بهمن فرمان‌آرا، دهم خرداد ماه با بازیگرانی چون رضا كیانیان، بیتا فرهی، مریم بوبانی و یك نفر از بین آتیلا پسیانی و علی نصیریان در كردستان آغاز خواهد شد ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تازه‌ترین اخبار از فیلم جدید «فرمان آرا»

رمان آرا

علی نصیریان یا آتیلا پسیانی در «خاك آشنا»

فیلمبرداری فیلم «خاك آشنا» ساخته جدید بهمن فرمان‌آرا، دهم خرداد ماه با بازیگرانی چون رضا كیانیان، بیتا فرهی، مریم بوبانی و یك نفر از بین آتیلا پسیانی و علی نصیریان در كردستان آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، «خاك آشنا» كه فضایی جدا از سه‌گانه «فرمان آرا» درباره مرگ دارد، درباره‌ جوانی است كه در فرار از زندگی شهری و معضلات آن، از شهر به روستایی نزد دایی‌ خود كوچ می‌كند.

تاكنون بازی رضا كیانیان، بیتا فرهی، بابك حمیدیان، مریم بوبانی و هدایت ‌هاشمی در این فیلم قطعی شده و از بین علی نصیریان و آتیلا پسیانی یك نفر در این فیلم بازی خواهد كرد.

این در حالی است كه «فرمان آرا» به دلیل موضوع و فضای متفاوت فیلم جدیدش از ارائه هرگونه خبر در مورد «خاك آشنا» پرهیز كرده و اعلام كرده تا آغاز فیلمبرداری فیلم، قصد ندارد در مورد آن صحبت كند.

«خاك آشنا» دی ماه سال گذشته از سوی شورای صدور پروانه فیلمسازی ‌35 میلی‌متری، پروانه ساخت دریافت كرده، اما فرمان‌آرا تصمیم گرفت فیلم را در فضای فصل بهار در كردستان جلوی دوربین ببرد.

این بار فرمان آرا خود تهیه‌كنندگی فیلمش را نیز بر عهده دارد.

فیلم‌های سایه‌های بلند‌باد، بوی كافور عطر یاس، خانه‌ای روی آب و یك بوس كوچولو از آثار این سینماگر ایرانی به شمار می‌آید.

منبع : خبرگزاری فارس

مطالب مرتبط :

بهمن فرمان‌آرا: نمی دانم این سینمای معناگرا دیگر چه صیغه ای  است

فرمان‌آرا: بهتر است قانون كپی رایت را بپذیریم

فرمان آرا: دیگر فیلم نمی سازم

بهمن فرمان آرا: وظیفه سینما، قصه گفتن است

بهمن فرمان آرا " خاک آشنا " را می سازد