تبیان، دستیار زندگی

مردی که به خاک دست بزند طلا می‌شود

کتاب «زندگی با اصول موفقیت» نوشته جک کنفیلد با ترجمه مریم ناصری به چاپ دوم رسید. این کتاب داستان‌هایی الهام‌بخش از زندگی افراد واقعی است که با 25 اصل حیاتی موفقیت به نتایج فوق‌العاده‌ و چشمگیری دست یافته‌اند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
زندگی با اصول موفقیت

 کتاب «زندگی با اصول موفقیت» مجموعه‌ای است از داستان‌های کسانی که با استفاده از اصول و ورش‌های دستیابی به موفقیت (که با خواندن کتاب 25 اصل حیاتی موفقیت، حضور در دوره پنج روزه دستیابی به موفقیت، فارغ‌التحصیلی از برنامه آموزش مربیان، کار با یکی از مربیان کنفیلد، حضور در یکی از دوره‌های خصوصی ویژه، شنیدن یا دیدن یکی از برنامه‌های دیداری-شنیداری من، یا فیلم راز) از جایی که بوده‌اند با موفقیت به جایی رسیده‌اند که دلخواهشان بوده است.

نویسنده کتاب بر این باور است که وقتی داستان‌های افرادی عادی را می‌خوانید که با یادگیری و استفاده عملی از اصول متحول‌کننده موفقیت، دستاوردهای عجیب و فوق‌العاده کسب کرده‌اند، انگیزه یادگیری و استفاده از این اصول اثبات شده که برای موفقیت در زندگی فردی و حرفه‌ای‌تان درس می‌دهم را پیدا کنید تا بتوانید نتایج موفقیت‌آمیزی در همه بخش‌های زندگی ایجاد کنید.

جادوی تجسم، تحقق رویا، نگرش یک مرد نابینا، دور انداختن خستگی و شکست، آهای رومئو، مردی که به خاک دست بزند طلا می‌شود، پولدارترین مرد، به اعتماد رسیدن، ارزش عشق، دیگر بی‌حسی نه، از زندگی در پناهگاه افراد بی‌خانمان تا ماموریت زندگی من! فقط بگو نه!، سرمایه‌گذاری روی خودم، یک مرحله جلوتر، داستان تحول من، تسلیم نشو، پذیرفتن صدر صدر مسئولیت، اگر شجاع بودم، فیلیپینی سرافراز، چرا اینجا هستی؟ دانش‌آموخته موفقیت، خدمت به دنیا، تحقق خانه‌ای رویایی، سوخت‌گیری برای مخزن اعتماد، سس و موفقیت، من ... و میا، قدرت تابلوی زهنی، فهرست شادی، آینه‌ای آینه روی دیوار، چه کسی را بیشتر از همه می‌شناسی؟ و دانه‌های انگیزه داستان‌های این کتاب را تشکیل می‌دهند.

نویسنده در مقدمه کتاب نوشته است: «پتی آوبری اولین کسی بود که من را تشویق کرد کتاب 25 اصل حیاتی موفقیت را بنویسم و اگر این کار انجام نمی‌شد، کسانی که داستانشان در این کتاب آمده هرگز مجذوب آن نمی‌شدند، پتی، تو شریک تجاری و دوست شگفت‌انگیزی بوده‌ای.

ایگنا، همسر اعجاب‌انگیزم که عاشق و حامی من است و وقتی پروسه‌های طولانی نوشتن و چاپ را می‌گذرانم و نمی‌توانم به اندازه‌ای که دوست دارد با او باشم با صبوری در کنارم می‌ماند. ارزش درک و حمایتت از رسالتم در این دنیا را می‌دانم. دوستت دارم!

ورونیکا رومئو، دستیار اجرایی‌ام، که بدون وجود او هیچ یک از این‌ها میسر نمی‌شد. او مایه آرامش من و مراقب است تا دلیلی برای نگرانی نداشته باشم. متشکرم رونی که اطمینان می‌دهد اوضاع رو به راه است، دفتر را اداره می‌کنی و اجازه نمی‌دهی مشکلی پیش بیاید. تو بهترینی.»

کتاب «زندگی با اصول موفقیت» در 208 صفحه، شمارگان یک‌هزار نسخه و قیمت 21 هزار و 900 تومان از سوی انتشارات گرایش تازه منتشر شده است 

منبع: ایبنا