تبیان، دستیار زندگی
پس از بازگشت تیم ملی كشتی آزاد از رقابتهای جهانی نیویورك و نتایج نه چندان مناسب این تیم، فدراسیون كشتی در چند نوبت تلاش كرد تا برزگر را نسبت به حضور مجدد به عنوان سرمربی تیم ملی كشتی آزاد كشورمان راضی كند ولی قهرمان مسابقا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برزگر برگشت

پس از بازگشت تیم ملی كشتی آزاد از رقابتهای جهانی نیویورك و نتایج نه چندان مناسب این تیم، فدراسیون كشتی در چند نوبت تلاش كرد تا برزگر را نسبت به حضور مجدد به عنوان سرمربی تیم ملی كشتی آزاد كشورمان راضی كند ولی قهرمان مسابقات جهانی 1973 تهران و نایب قهرمان المپیك 1976 مونترال و دارنده دو مدال نقره مسابقات جهانی در سالهای 74 و 75 بنا به دلایلی از پذیرش این مساله امتناع می كرد.

ولی سرانجام در پی تاكید چند باره سازمان تربیت بدنی و اولتیماتوم معاون ورزشی این سازمان مبنی بر انتخاب و معرفی هر چه سریع تر مربیان تیم ملی كشتی آزاد كشورمان، محمدرضا طالقانی رئیس فدراسیون كشتی كشورمان توانست نظر مساعد برزگر را برای قبول این پست جلب كند.

البته این مساله هنوز به صورت رسمی اعلام نشده و قرار است روز چهارشنبه برزگر و طالقانی در یك كنفرانس مطبوعاتی شركت كرده و آن را به اطلاع عموم برسانند. گفتنی است برزگر در 3 دوره رقابتهای المپیك به سالهای 1992 بارسلونا، 1996 آتلانتا و 2000 سیدنی هدایت تیم ملی ایران را بر عهده داشته است وی در چندین دوره از رقابتهای جهانی نیز هدایت كشتی گیران كشورمان را بر عهده داشته است.