تبیان، دستیار زندگی
بوخوم و راپید وحید هاشمیان دومین گلزن برتر بوندس لیگا شد به گزارش سرویس خارجی بخش ورزشی تبیان : شنبه شب از هفته یازدهم بوندس لیگا تیم بوخوم 3 بر 1 مغلوب حریف خود ( مونیخ 1860) شد. مهاجم ایرانی بوخوم زننده تك گل تیمش بود . &nb...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گلزنی هاشمیان و پاشازاده برای بوخوم و راپید

وحید هاشمیان دومین گلزن برتر بوندس لیگا شد

به گزارش سرویس خارجی بخش ورزشی تبیان : شنبه شب از هفته یازدهم بوندس لیگا تیم بوخوم 3 بر 1 مغلوب حریف خود ( مونیخ 1860) شد. مهاجم ایرانی بوخوم زننده تك گل تیمش بود .

هاشمیان با زدن این گل 7 گله شد و در رتبه دوم جدول گلزنان آلمان قرار گرفت كه امیدواریم مشكل بازگشت این بازیكن ارزنده و خوب كشورمان به تیم ملی حل  گردد تا تیم ایران بهتر از گذشته در میادین ظاهر شود .

مدافع ایرانی گلزنی كرد

در دیگر كشور اروپا یعنی اتریش تیم راپیدوین كه مهدی پاشازاده را به خدمت دارد توانست در ادامه هفته پانزدهم لیگ اتریش تیم ماترزبورگ را با نتیجه 3 بر 1 به نفع خود شكست دهد. در این دیدار مهدی پاشازاده بازیكن ایرانی راپید گل سوم تیمش را در دقیقه 87 به ثمر رساند تا همچنان درصدر جدول اتریش باقی بماند.

ضمن آرزوی موفقیت برای لژیونرهای فوتبال كشورمان امیدواریم در آینده اخبار خوشحال كننده تری از وضعیت ایرانی های حاضر در خارج از كشور تقدیم حضورتان كنیم .