تبیان، دستیار زندگی

بازدید دکتر رباطی از سامانسرای بعثت

حسن رباطی معاون هماهنگی وامور مناطق شهرداری تهران و جمعی از معاونان و مدیران امور مناطق شهرداری تهران با همراهی هادی زبده شهردار منطقه 16 ، معاونان ومدیران منطقه از بوستان بانوان و سامانسرای بعثت بازدید و در جلسه نظارت ستادی این منطقه شرکت کردند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
بازدید دکتر رباطی معاون هماهنگی
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 16 ، معاون هماهنگی وامور مناطق شهرداری در حاشیه این بازدید با اشاره به پتانسیل بالای منطقه 16 در سرمایه گذاری های اقتصادی وتجاری ، گفت : باید سرمایه گذاری در مجتمع های تجاری ومشارکتی تقویت و از همه ظرفیتها در راستای توسعه منطقه استفاده شود.

دکتر رباطی از فاز اول و مراحل تکمیل فاز دوم مجموعه شهربانو منطقه 16 بازدید کرد و در جریان روند تکمیل بخش دوم این مجموعه قرار گرفت ، وی سپس با حضور در ساختمان سامانسرای بعثت از نزدیک پیشرفت این پروژه را ارزیابی کرد و مواردی را در این خصوص ابلاغ نمود.

حسن رباطی در جلسه نظارت ستادی منطقه گفت: از گذشته منطقه 16 بدلیل فضای باز صنایعی در آن مستقرشده که با توجه به شرایط کنونی باید برای آن برنامه ریزی درست انجام داد تا شهروندان این منطقه شهید پرور پایتخت بتوانند با آسایش و آرامش زندگی کنند.

وی بر کار صحیح و درست در مناطق و نواحی تاکید کرد و افزود: وظیفه ای که برای خدمت به شهروندان بر عهده ماست باید به انحو احسن انجام شود و من از همه مسئولان و شهرداران نواحی می خواهم در جهت انجام درست امور از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنند.

همچنین شهردار منطقه 16 در این جلسه گفت : حضور مدیران عالی در مناطق موجب می شود که نقاط ضعف و قوت مناطق مورد ارزیابی قرار گرفته و موجبات تقویت کارکرد را فراهم کند و امیدواریم با تدابیر دکتر نجفی شهردار محترم تهران و دکتر رباطی معاون محترم امور مناطق از پتانسیل های منطقه به نحو احسن استفاده کنیم .

هادی زبده با اشاره به وجود ترمینال جنوب ،کارخانه چیت سازی و سیلو،دکل های فشار قوی برق منطقه ۱۶ ، گفت: ز مانی که تهران هنوز تا این حد وسعت نیافته بود و منطقه ۱۶ جزو مناطق حاشیه ای شهر بود، وجود این مراکز در این منطقه توجیه داشت، اما اکنون به واسطه گسترش تهران، وجود آنها مشکلات عدیده ای از قبیل آلودگی محیط زیستی را برای این منطقه ایجاد کرده است.

شهردار منطقه 16 در این برنامه اظهار داشت : استفاده از پتانسیل بوستان بعثت به عنوان پهنه گردشگری ،توسعه گشتگاه صابونیان و پیش بینی پارکینگ در این محور برای رفع معضلات تقاطع بعثت با خزانه و رجایی و .... در دستور کار منطقه قرار دارد.

تخصیص نقدینگی برای مطالبات پیمانکاران ،باز شدن تخصیص اعتبار برای تامین اسناد سنواتی ، تخصیص اعتبار جهت کارشناسی جمع آوری دکل فشار قوی به زیرزمین ، بازنگری طرح تفضیلی و...کیفیت ساخت وساز ،بهره مندی از تسهیلات تعاونی مسکن برای پرسنل و تخصیص اعتبار برای کاهش معضلات اجتماعی در منطقه از جمله پیشنهادات شهردار منطقه 16 در این جلسه با حضور معاون هماهنگی وامور مناطق شهرداری تهران بود.

مهندس زبده در پایان گفت:رسیدگی به مشکلات شهر وشهروندان ، نظارت برحسن انجام کارها ،پیگیری انجام به موقع پروژه ها و توجه به دغدغه های شهردار محترم تهران ، از اولویت های کاری منطقه 16 محسوب می شود.

معاون هماهنگی وامور مناطق شهرداری تهران ، در پایان ارائه گزارشات مدیریتی و عملکرد نواحی از زحمات شهرداران و مجموعه شهرداری منطقه 16 تشکر کرد.