تبیان، دستیار زندگی

کریمی: با حریفان گردن کلفتی بازی داریم

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: در روزهای فیفا با حریفان گردن گلفتی بازی خواهیم کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
کریمی
به گزارش تبیان به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علی کریمی پیش از تمرین امروز (پنجشنبه) تیم ملی در جمع خبرنگاران گفت: مدت طولانی از اردوی قبل گذشته و امروز همه بازیکنان داخلی هستند تا تمرینات خوبی را برای دو بازی دوستانه پیش‌رو داشته باشیم.

وی افزود: همانطور که می‌دانید ما در روزهای فیفا دو بازی بسیار سخت مقابل حریفان گردن‌کلفتی چون تونس و الجزایر پیش‌رو داریم که قرار است با همه نفرات خود که اکثرا در اروپا بازی می‌کنند به میدان بیایند و قطعا بازی با این دو تیم برای تیم ملی بسیار مفید است.

کریمی به بازی دوستانه شنبه آینده ایران سیرالئون اشاره کرد و یادآور شد: چند روزی است که در محل آماده‌سازی تیم ملی حضور داریم و تعدادی از نفرات هم که درگیر بازی‌های قهرمانان آسیا بودند به تازگی به جمع‌مان اضافه شدند. دور هم جمع شده‌ایم تا خود را برای دو بازی که قرار است در فیفادی برگزار شود آماده کنیم. قطعا بازی با سیرالئون هم می‌تواند برای آماده‌سازی ما مفید باشد و در کل هر سه بازی دوستانه برای تیم ملی خوب است.

بازیکن تیم ملی در پایان در یک پیام نوروزی به مردم ایران گفت: مردم کشور ما کل سال را زحمت می‌کشند و لازم است در سه، چهار روز ابتدایی عید استراحت کامل داشته باشند. من برای همه مردم عزیز کشورم آرزوی سال خوب و پرکت در انتظارشان باشد.
منبع: تسنیم