تبیان، دستیار زندگی

کروز: سیرالئون را با تفکر انتخاب کردیم

مربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: تا زمانی که لیست ۳۴ نفره تیم ملی برای جام جهانی اعلام نشده کار ما ادامه خواهد داشت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
کروز
به گزارش تبیان به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اوسیانو کروز در حاشیه تمرین امروز (پنجشنبه) تیم ملی در جمع اصحاب رسانه گفت: تمرین ما از امروز شروع شده و سه بازی دوستانه خواهیم داشت. روز شنبه آینده با سیرالئون بازی می‌کنیم و در ادامه با تونس و الجزایر دیدار خواهیم کرد. سعی می‌کنیم روند آماد‌گی خوبی داشته باشیم و بازیکنان را از لحاظ مختلف برای جام جهانی آماده کنیم.

مربی تیم ملی عنوان کرد: مشکلی که وجود دارد این است که ما نمی‌توانیم در چنین اردوها و بازی‌های دوستانه همه بازیکنانمان را در اختیار داشته باشیم. تا زمانی که لیست 34 نفره تیم ملی برای جام جهانی اعلام نشده کار ما ادامه خواهد داشت. باید همین طور ادامه بدهیم تا در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم.

کروز با اشاره به روند آماده‌سازی تیم ملی در اردوها و روند تمرینات خاطرنشان کرد: درجه فوتبال و مخصوصا فوتبال امروز اروپا چند قدم از فوتبال ایران جلوتر است؛ این را فراموش نکنید که ما در گروهمان با دو تیم قدرتمند اروپایی همگروه هستیم.

وی در مورد دیدار نخست تیم ملی مقابل مراکش در جام جهانی 2018 روسیه گفت: مراکش در چند سال گذشته پیشرفت زیادی داشته همانطور که فوتبال آفریقا در این سال‌ها پیشرفته کرده است. تیم ملی مراکش در مسابقات مقدمات جام جهانی بدون باخت ظاهر شد و یکی از قدرتمندترین تیم‌های آفریقاست و ما باید مقابل این تیم آمادگی فیزیکی خوبی داشته باشیم. همانطور که سایر رقبای ما تلاش می‌کنند ما باید دو برابر تلاش کنیم که برای جام جهانی آمادگی داشته باشیم. همین سعی را داریم و تلاش می‌کنیم سطح آمادگی بالاتری را از خودمان به نمایش بگذاریم.

کروز در پاسخ به سؤال خبرنگاری که به او گفت ما در جام جهانی با تیم‌های قدرتمندی هم‌گروه هستیم و آیا فکر می‌کنید بازی مقابل تیم‌هایی مانند سیرالئون می‌تواند به تیم ملی برای روبه‌رو شدن با تیم‌هایی مانند اسپانیا و پرتغال کمک کند؟ تصریح کرد: ما چنین فکری داریم و این تیم را هم با تفکر خیلی زیاد انتخاب کردیم. بازی سیرالئون مقابل سنگال، کنیا و ساحل عاج را دیدیم و به این نتیجه رسیدیم که آنها از لحاظ مختلف می‌توانند در یک بازی تمرینی به بازیکنان تیم ملی ایران فشار وارد کنند. بازیکنان ایرانی باید در جام جهانی قدرت فیزیکی و روحی بالایی داشته باشند.
منبع: تسنیم