تبیان، دستیار زندگی

 مسابقه ایرانگردی با تبیان

بخش مسابقات تبیان در آستانه فرا رسیدن بهار طبیعت و نوروز 1397، مسابقه ایرانگردی با تبیان را در شبکه اجتماعی تبیان برگزار می‌کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 مسابقه ایرانگردی با تبیان
نوروز در فرهنگ ایرانیان، همراه است با گردش و تفریح و مسافرت؛ و این تجربه مسافرت به گوشه و کنار کشور پهناور ایران اسلامی نیز با تجربه‌های بسیاری همراه است که دیدن و شنیدن از آن، شگفت انگیز خواهد بود. از این رو، بخش مسابقات تبیان در نظر دارد تا همزمان با نوروز 1397، مسابقه ایرانگردی در شبکه اجتماعی تبیان را اجرا کند.

زمان شرکت در مسابقه،
تا پایان فروردین ماه تمدید شد.

** معرفی مسابقه:
در این مسابقه کاربران شبکه اجتماعی تبیان، نقاط گردشگری و زیبای ایران اسلامی را به سایر کاربران و مخاطبان شبکه اجتماعی معرفی می‌کنند. برای شرکت در این مسابقه می‌توانید از قالب‌های متن، تصویر، فیلم و صوت برای معرفی جاذبه‌های گردشگری مسابقه استفاده کنید.
مطالب گردشگری نوروزی خود را با متن‌هایی که نوشته‌اید و تصاویر و فیلم‌هایی که خودتان گرفته‌اید، منتشر کنید تا امتیاز بخش تولیدی را کسب کنید. علاوه بر امتیاز ویژه‌ای که به مطالب تولیدی و اختصاصی کاربران تعلق می‌گیرد، امکان مشارکت کاربران با انتشار مطالب تجمیعی غیرشخصی پیرامون معرفی جاذبه‌های گردشگری نیز فراهم است و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.
همچنین اگر مطالب گردشگری شما مربوط به معرفی شهر یا استان محل زندگی‌تان باشد و به صورت یک لیست از مناطق گردشگری، غذاهای محلی و رستوران‌های خوبی که می شناسید ارائه شود، امتیاز بیشتری به شما تعلق خواهد گرفت.
مسابقه ایرانگردی با تبیان 
همراه با جوایز نفیس صنایع دستی
در شبکه اجتماعی تبیان

** شرایط شرکت در مسابقه:
- تمام کاربران عضو شبکه اجتماعی تبیان می توانند در این مسابقه شرکت کنند. اگر تاکنون عضو شبکه اجتماعی تبیان نبوده اید، از اینجا به جمع کاربران ما بپیوندید. راهنمای عضویت در سایت تبیان نیز از اینجا قابل مطالعه است. آخرین نسخه اپلیکیشن شبکه اجتماعی تبیان را هم می توانید از اینجا دریافت نمایید.
- شایان ذکر است که شرکت کنندگان مسابقه در صورت برنده شدن، باید جهت دریافت جوایز، عضویت خود را تأیید نهایی کنند.
- بر روی تمام مطالب ارسالی باید برچسب #ایرانگردی_با_تبیان (دقیقاً به همین صورت) ثبت شود تا مطالب شرکت داده شده در مسابقه، در کنار سایر مطالب مرتبط به نمایش گذاشته شود. اگر تا به حال در شبکه اجتماعی تبیان، برچسب روی مطالب نگذاشته‌اید و شیوه آن را فرا نگرفته‌اید، از این راهنما کمک بگیرید.
- داوری مسابقه با کمک برچسب تعیین شده صورت خواهد گرفت و در صورتی که مطلب شرکت کننده در مسابقه، دارای برچسب مورد نظر نباشد، ممکن است توسط داوران و کاربران شبکه اجتماعی دیده و بررسی نشود.
- محدودیتی در تعداد مطالب ارسالی وجود ندارد.
- راهنمای اشتراک گذاری محتوا در شبکه اجتماعی تبیان را در اینجا بخوانید.

** زمان شرکت در مسابقه:
زمان شرکت در این مسابقه، تا پایان فروردین ماه تمدید شده است.

** نحوه انتخاب برگزیدگان:
منتخبین مسابقه از دو منظر کیفی و کمی انتخاب خواهند شد. کاربرانی که مطالب تولیدی خود را منتشر کنند، در بخش کیفی و کاربرانی که مطالب غیرتولیدی را در شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارند، در بخش کمی مسابقه ارزیابی خواهند شد. کاربران شرکت کننده در مسابقه در صورت انتشار مطالب اختصاصی، باید تولیدی بودن مطلب خود را در همان مطلب اعلام کنند.

مهلت شرکت در مسابقه: 
تا پایان فروردین ماه تمدید شد

** جوایز مسابقه:
به شرکت کنندگان منتخب مسابقه، جوایز نفیس صنایع دستی تقدیم خواهد شد.

همراه با این مسابقه، می‌توانیم در کنار هم، نقاط گردشگری زیادی از سرزمین‌مان را ببینیم. نقاطی که شاید هرگز امکان حضور در آن‌جا را نداشته باشیم و یا شاید در آینده نزدیک به آنجا سر بزنیم. پس دست به‌کار شوید و ما را همسفر گردش نوروزی خودتان کنید. منتظر همراهی شما هستیم...

باشگاه کاربران تبیان - شبکه اجتماعی