تبیان، دستیار زندگی

پرسپولیس پرونده صعودرا هم قبل از نوروز می بندد؟

پرسپولیس و تراکتورسازی در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا برابر نمایندگان اماراتی به میدان خواهند رفت، دیدارهایی که به شدت برای تعیین تکلیف هر دو تیم حیاتی است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
پرسپولیس
به‌ گزارش ‌تبیان به نقل از تابناک ورزشی، در ادامه‌ هفته‌ چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از گروه A عصر امروز دوشنبه از ساعت ۱۶ تراکتورسازی ایران در ورزشگاه یادگار امام تبریز از الجزیره امارات میزبانی خواهد کرد.
شاگردان سائلام که پیش از این در سه دیدار قبلی خود دو شکست و یک تساوی در کارنامه خود ثبت کرده‌اند حالا امیدوارند با پیروزی برابر حریف اماراتی چهار امتیازی شده و شانس‌های صعود خود را از این گروه زنده نگه دارند. تراکتورسازی در آخرین دیداری که در لیگ برتر انجام داد با ارائه نمایشی ناامید کننده برابر پیکان ۹ نفره شکست خورد تا پایین‌تر از گسترش فولاد تبریز در جایگاه دهم جدول رده‌بندی قرار گرفت. رضا شربتی تنها بازیکن تراکتورسازی است که به علت مصدومیت نمی‌تواند تیمش را برابر تیم اماراتی همراهی کند.
نکته حاشیه‌ای و جالب در تراکتورسازی تبریز اخراج امید عالیشاه است. بازیکن سابق پرسپولیس که به خاطر گذراندن دوران سربازی به عضویت این تیم تبریزی در آمده بود، پس از حضور در یک برنامه زنده تلویزیونی از باشگاه تراکتورسازی اخراج شد.در دیگر دیدار این گروه الاهلی عربستان از ساعت ۲۰:۴۵ از الغرافه قطر میزبانی خواهد کرد.
در گروه C این رقابت‌ها غروبامروز پرسپولیس ایران قهرمان مسجل شده لیگ هفدهم، در دوبی از ساعت ۱۸:۴۵ ‌دقیقه مهمان الوصل امارات خواهد بود. شاگردان برانکو که یک هفته‌ قبل برابر این تیم اماراتی با گل‌های فرشاد احمدزاده و علی علیپور به پیروزی رسیدند، حالا به همراه دو تیم شش امتیازی دیگر در این گروه امیدوار هستند تا با پیروزی در چهارمین دیدار خود ۹ امتیازی شده و راه‌های صعود خود را به مرحله یک هشتم نهایی هموارتر کنند. برانکو در این دیدار تمام بازیکنانش را به استثنای شایان مصلح که به دلیل مصدومیت همراه تیم تمرین نکرد در اختیار نخواهد داشت.
پرسپولیس برای رویارویی مقابل تیم اماراتی چهار بازیکن یک اخطاره دارد که در صورت دریافت کارت زرد دوم، دیدار بعدی تیم‌شان برابر نسف قارشی ازبکستان را از دست خواهند داد. فرشاد احمدزاده، سید جلال حسینی، علیرضا بیرانوند و شجاع خلیل زاده، بازیکنانی هستند که در صورت دریافت کارت زرد از بازی بعدی تیمشان محروم می‌شوند.
پرسپولیس در لیگ ایران وضعیت بسیار خوبی داشته و شاگردان برانکو با وجود این که نتوانستند پیش از آغاز سال جدید قهرمانی خود را مسجل کنند اما با اختلاف ۱۵ امتیازی که نسبت به تیم دوم جدول رده‌بندی دارند عملا تیم قهرمانان لیگ هفدهم نامیده شدند.
منبع:تابناک