تبیان، دستیار زندگی

واکنش ها به قمه‌کشی در زمین فوتبال

رئیس هیئت فوتبال استان مرکزی می‌گوید اگر فرد خاطی که در بازی پلی‌آف این استان قمه کشی کرده بازیکن فوتبال باشد، برخورد انضباطی شدیدی با او صورت می‌گیرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
قمه کشی در فوتبال
به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمدرضا غفاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص قمه کشی در دیدار پلی‌آف استان مرکزی بین تیم‌های خمین و دلیجان برای صعود به لیگ دسته سوم اظهار داشت: این یک بازی لیگ استانی بین دو شهر بود که متأسفانه یک تماشاگرنما وارد زمین شد و جو را به هم ریخت. این فرد که گفته شده بازیکن یکی از تیم‌هاست، نه بازیکن است و نه مسئولیتی دارد، بلکه فقط یک تماشاگرنما بود که در پایان بازی دنبال حاشیه بود.

رئیس هیئت فوتبال استان مرکزی خاطرنشان کرد: مقامات قضایی پیگیر ماجرای بعد از بازی هستند و خوشبختانه پلیس هم در صحنه حضور داشت و از اتفاقات بدتر جلوگیری کرد. این موضوع خوشبختانه به کسی آسیب نرساند و فقط در حد قمه‌کشی بود و اتفاق دیگری رخ نداد.

وی در واکنش به این مسئله که چطور گفته شد که فرد خاطی بازیکن فوتبال بوده و حالا این موضوع طور دیگری عنوان می‌شود، گفت: اگر این فرد بازیکن باشد، شدیداً با او برخورد انضباطی خواهد شد. کمیته انضباطی ما و همچنین اداره کل ورزش و جوانان استان به شدت پیگیر این ماجرا هستیم.
منبع: تسنیم