تبیان، دستیار زندگی

افزایش جایگاه‌های عرضه تک محصولی در میادین

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار عنوان کرد در طرح استقبال از نوروز بیش از 60 جایگاه به عرضه تک محصولی اختصاص می‌یابد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
مهندس عبدالحسین رحیمی
به گزارش تبیان به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین، مهندس عبدالحسین رحیمی در سومین جلسه ستاد استقبال از نوروز با اشاره به طرح‌های مختلف سازمان برای تامین سبد خانوار در ایام نوروز و حمایت از تولیدکنندگان گفت: یکی از طرح‌های پیش‌بینی شده برای تامین مناسب میوه شهروندان در این ایام، طرح عرضه تک محصولی است که بیش از 60 جایگاه به اجرای این طرح اختصاص یافته است که تا 20 اسفند ماه همه این جایگاه‌ها فعال می‌شوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین مسئله کیفیت و بهداشت را دو امر مهم برای سازمان خواند و افزود: برای اطمینان از کیفیت و بهداشت مناسب در عرضه محصولات به شهروندان، 2 اکیپ از سازمان مسئول نظارت بر 110 شاخص کیفی و بهداشتی در همه میادین و بازارهای میوه و تره بار تابعه سازمان شده‌اند.

وی با تاکید بر ایجاد فضای شاد با برپایی سامانه‌های نشاط در میادین و بازارهای میوه و تره بار و آموزش کارگران و شهروندان با همکاری سازمان آتش نشانی گفت: اگر چه شادی حق شهروندان است و ما باید تمام تلاش خود را در ایجاد بسترهای مناسب برای ایجاد شادی و نشاط به کار گیریم، اما نباید شادی ما خطر آفرین باشد. به همین دلیل سازمان مدیریت میادین در نظر دارد به مناسبت چهارشنبه سوری در میادین و بازارهای میوه و تره بار به آموزش کارگران و شهروندان اقدام کند.

گفتنی است، در این جلسه گزارشی از عملکرد ستاد بر اساس صورت جلسات قبلی ارائه شد، سپس مدیر بازرسی سازمان در خصوص برنامه‌های نظارتی واحد بازرسی در طرح استقبال از نوروز توضیحاتی داد.