تبیان، دستیار زندگی

تمدید قرارداد شفر

سرپرست تیم فوتبال استقلال از هواداران این تیم خواست که در بازی روز دوشنبه برابر العین امارات مراقب شیطنت‌ها باشند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
شفر
به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری تسنیم، نصرالله عبداللهی درباره دیدار برگشت استقلال مقابل العین امارات در هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازی سختی داریم و به این آسانی نیست که بگوییم برنده می‌شویم. ما اینجا هوادار داریم و امیدوارم به ورزشگاه بیایند و مایه دلگرمی بازیکنان شوند. استقلال برای صعود به مرحله بعد نیاز به سه امتیاز بازی برگشت دارد.

وی افزود: از هواداران خواهش می‌کنیم که مواظب باشند کسی لیزر یا ترقه به زمین پرتاب نکند. AFC به ما تذکر داده است و اگر یک بار دیگر این اتفاق رخ دهد، جریمه می‌شویم. همه کسانی که استقلالی هستند، مواظب باشند افراد دیگری در قالب تماشاگر شیطنت نکنند. هواداران روز دوشنبه باید خودشان مأمور برقراری نظم در ورزشگاه باشند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه گفته می‌شود در اردوی امارات برخی از ایجنت‌ها پیشنهاداتی به شفر داده‌اند، گفت: متوجه این چیزها نشدم. ما در این سفرها آنقدر گرفتار تهیه هتل، زمین تمرین و ... هستیم که متوجه دیگر اتفاقات نمی‌شویم. قرارداد شفر مصوبه دارد و همه چیز در این قرارداد گنجانده شده است. باشگاه سعی می‌کند که شفر را نگه دارد. همه چیز برای تمدید قرارداد ردیف است و مشکلی نیست.

عبداللهی در واکنش به اظهارات حسن زمانی، عضو هیئت مدیره استقلال که از عدم همکاری سفارت ایران در امارات انتقاد کرده بود، گفت: البته دیگر مثل گذشته نیست و کاری از دست سفارت برنمی‌آید. خودمان دنبال تهیه هتل و زمین تمرین می‌رویم و همه مخارج برعهده خودمان است. ای کاش زمانی که تیم به امارات رسید، از سفارت افرادی در فرودگاه حاضر می‌شدند و حداقل سلام و احوالپرسی می‌کردند. ما توقع زیادی نداشتیم.

وی در مورد انتقاد شفر از نبود اینترنت و خودروی مناسب برای او و دستیارانش خاطرنشان کرد: شفر بیشتر شوخی کرده بود، چون در ایران اینترنت ضعیف است. او حتی به راننده خودش هم این حرف‌ها را زده بود.
منبع: تسنیم