تبیان، دستیار زندگی

دولت در تحقق شعار سال ۹۶ موفق نبود

عضو جامعه روحانیت مبارز با انتقاد از وضعیت معیشت، اشتغال و وضعیت ارز گفت: شعار سال 96 بسیار مهم بود اما باکمال تأسف نه تولید وضعیت بهتری پیدا کرد و نه وضعیت اشتغال رشد قابل‌توجهی داشته است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
روحانیت مبارز
به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به تحقق شعار سال مبنی بر «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» از سوی دولت اظهار داشت: آنچه دولت در این زمینه ارائه می‌دهد گزارشی مثبت است اما آنچه در جامعه مشاهده می‌کنیم آثار کمی از اقتصاد مقاومتی در آن وجود دارد.
ابراهیمی با انتقاد از وضعیت معیشت، اشتغال و وضعیت ارز تصریح کرد: آنچه ما در جامعه از وضعیت اقتصادی مشاهده می‌کنیم آن‌چنان‌که باید نیست و مردم ازلحاظ معیشتی اعتراض دارند.
عضو جامعه روحانیت مبارز درعین‌حال با اشاره به تحمل و صبوری بالای مردم ایران ازجمله در هشت سال دفاع مقدس یادآور شد: مردم ایران هنوز همان مردم هستند اما می‌بینند که خواسته‌ها و مطالباتشان برآورده نشده است، هرچند که دولت تلاش می‌کند اما این تلاش نمی‌تواند به مشکلات مردم پاسخ دهد.
وی با تأکید بر اینکه مشکل مردم تنها بحث اشتغال نیست و ما در تولید هم دچار مشکل هستیم، گفت:  دولت در تحقق اقتصاد مقاومتی موفق نبوده است.
ابراهیمی با اشاره به تأکید رهبر انقلاب بر لزوم بهبود وضعیت تولید داخلی و اشتغال تصریح کرد: شعار سال 96 بسیار مهم بود اما باکمال تأسف نه تولید وضعیت بهتری پیدا کرد و نه وضعیت اشتغال رشد قابل‌توجهی داشته است.
منبع:فارس